یک کارشناس فوتبال:

پرسپولیس با ثبات‌ترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان است

سرمربی اسبق تیم ملی نوجوانان گفت: اگر بخواهیم از نظر فنی این 4 تیم را مورد ارزیابی قرار بدهیم پرسپولیس نسبت به سپاهان، شهرخودرو و استقلال ثبات فنی بیشتر و بهتری داشته است.

پرسپولیس با ثبات‌ترین تیم ایرانی لیگ قهرمانان است
کد خبر: 432539
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۲:۱۷:۴۳

اعتمادآنلاین| عباس چمنیان در مورد از سرگیری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بعد از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: بعد از ویروس کرونا دنیای فوتبال شرایط متفاوتی را تجربه کرد و لیگ قهرمانان آسیا نیز با وقفه‌ای طولانی مدت روبه رو شد که باعث می‌شود تیم‌ها بدور از شرایط آرمانی خود در ادامه مسابقات حاضر شوند با این حال از سرگیری رقابت‌ها اتفاق خوبی در فوتبال آسیاست زیرا باعث می‌شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به سایر کنفدراسیون‌ها عقب نماند. اکنون رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم برگزار شد.

وی افزود: ادامه مسابقات فوتبال در عرصه بین‌المللی در آسیا چه در زمینه باشگاهی و چه در زمینه ملی می‌تواند اتفاق خوب و مثبتی باشد چون در صورت تداوم تعطیلی مسابقات ضربه جبران ناپذیری به تمامی تیم‌ها در آسیا وارد می‌شد.

سرمربی اسبق تیم ملی نوجوانان در مورد مسابقه دوشنبه شهرخودرو با الاهلی امارات گفت: در تیم شهرخودرو اتفاقات زیادی در نیم فصل دوم رقم خورد و این تیم دستخوش تغییرات زیادی شد چه در زمینه کادرفنی و چه در زمینه بازیکنان، دوشنبه هم اولین رونمایی از سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی در آسیا را شاهدیم. همه می‌خواهند ببینند این دروازه‌بان در حوزه مربیگری چه عملکردی خواهد داشت.

چمنیان تصریح کرد: رحمتی سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و یکی از دروازه‌بان‌های خوب ماست اما عرصه مربیگری با بازیکنی تفاوت دارد و این مساله کار را برای شهرخودرو سخت خواهد کرد. با این حال می‌خواهیم مثبت نگاه کنیم و امیدواریم شهرخودرو و سه نماینده دیگر ایران در آسیا موفق شوند.

وی در مورد اینکه کدام یکی از 4 تیم حاضر در لیگ قهرمانان شانس صعود دارند عنوان کرد: ابتدا باید بگویم به عنوان یک ایرانی امیدوارم هر چهار تیم ما عملکرد موفقی در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند. اگر بخواهیم از نظر فنی این 4 تیم را مورد ارزیابی قرار بدهیم پرسپولیس نسبت به سپاهان، شهرخودرو و استقلال ثبات فنی بیشتر و بهتری داشته است. این تیم بعد از جدایی کالدرون با یحیی گل‌محمدی کارش را ادامه داد و برای چهارمین مرتبه قهرمان لیگ برتر شد هرچند این اواخر حواشی برای این تیم ایجاد شد.با این حال به نظرم شانس موفقیت پرسپولیس نسبت به سه تیم دیگر به خاطر این ثبات بیشتر به نظر می‌رسد.

چمنیان با اشاره به شرایط استقلال اظهار داشت: در استقلال هم فرهاد مجیدی از تیم جدا شده و باید دید این تیم بدون سرمربی خود چه می‌کند. سپاهان هم مثل شهرخودرو از یک بازیکن بزرگ روی نیمکت مربیگری‌اش بهره می‌برد و محرم نویدکیا هم اولین تجربه حضورش در آسیا را با سپاهان به دست می‌اورد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها