کد خبر: 432559
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۳:۴۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ورود دادستانی کل کشور به مصوبه جدید فدراسیون فوتبال + سند

دادستانی کل کشور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران به پرونده استراماچونی و مصوبه جدید این فدراسیون ورود کرد.

ورود دادستانی کل کشور به مصوبه جدید فدراسیون فوتبال + سند
کد خبر: 432559
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۳:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| چند روز پیش بود که یکی از اعضای هیات‌مدیره استقلال با ارسال نامه به قوه قضائیه درخواست کرد تا این قوه به ماجرای قانون جدید فدراسیون فوتبال درباره عدم مذاکره با بازیکنان و مربیان خارجی ورود کند و این قانون را لغو کند. این عضو هیات‌مدیره استقلال امیدوار بود با ورود قوه قضائیه، مشکل سعادتمند برای توافق با استراماچونی برطرف شود. حالا بعد از گذشت چند روز از ارسال آن نامه، قوه قضائیه به این موضوع ورود کرده است.

نامه عبدیان به دادستانی کل کشور

سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور، در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده تا نسخه‌ای از این مصوبه را به قوه قضائیه ارسال کنند.

قوه قضاییه نامه به فدراسیون فوتبال

این اتفاق در حالی رخ داده که فدراسیون فوتبال ایران در خطر تعلیق قرار دارد و به گفته سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس، فیفا در نامه‌ای کتبی، فدراسیون فوتبال ایران را تهدید به تعلیق کرده است. حالا با این اتفاقی که در ماجرای استراماچونی رخ داده و ورود قوه قضائیه به پرونده استراماچونی و مصوبه جدید فدراسیون فوتبال، شرایط برای فوتبال ایران پیچیده‌تر هم شده است و احتمال تعلیق فوتبال ایران، بسیار بالا رفته است.

باید منتظر ماند و دید فدراسیون فوتبال ایران در روزهای آینده چه واکنشی به این نامه خواهد داشت و آیا فیفا این نامه دادستانی کل کشور را مصداق دخالت در امور فدراسیون فوتبال ایران تشخیص می‌دهد یا خیر. اما آنچه مشخص است فوتبال ایران فاصله کمی تا تعلیق دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها