زمان‌تان برای معمار شدن محدود است!

اگر کمی بیشتر وقت بگذارید و با دقت بیشتری در خیابان‌های شهرتان قدم بزنید، بی‌برو برگرد با ساختمان‌ها و بناهای قدیم و جدیدی برخورد می‌کنید که طراحی و معماریش نفس تان را در سینه حبس می کند. احتمالا با دیدن چنین طراحی های فاخری بیش از پیش به معماری و طراحی علاقه‌مند می‌شود.

زمان‌تان برای معمار شدن محدود است!
کد خبر: 432818
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اگر کمی بیشتر وقت بگذارید و با دقت بیشتری در خیابان های شهرتان قدم بزنید، بی بروبرگرد با ساختمان ها و بناهای قدیم و جدیدی برخورد می کنید که طراحی و معماریش نفس تان را در سینه حبس می کند. احتمالا با دیدن چنین طراحی های فاخری بیش از پیش به معماری و طراحی علاقه مند می شود. در حقیقت دقیقا این جاست که عده ی زیادی به رشته معماری دل می بازند و تمام تلاش شان را می کنند تا سری در سرها در بیاورند. اما این یعنی زمان شما به تبدیل شدن به یک معمار موفق محدود است!

اگر واقعا فردی هنرمند هستید و علاقه ی زیادی به طراحی دارید و در این زمینه بسیار خوش ذوق و سلیقه هستید، معماری دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستید. معماری یکی از رشته های مورد علاقه جوانان امروزی می باشد و بسیاری از نوجوانان پیش از ورود به دانشگاه در رویاهای شان خود را یک معمار پولدار و ثروتمند تصور می کنند. چرا که نه؟! رویای موفقیت و پولدار شدن رویای دست نیافتنی نیست بلکه تنها به کمی همت و تلاش نیاز دارد. تنها کافیست قوه تخیل و خلاقیت و نوآوری داشته باشید، در واقع داشتن این مهارت ها شما را از دیگران متمایز می کند.

بنابراین اگر تصمیم تان برای کسب موفقیت در این راه جدیست و قصد دارید آثار زیبایی از خود برجای بگذاری، پس از همین حالا شروع کنید. دوره های آموزشی بسیاری وجود دارند که می توانند از شما یک معمار خوب بسازند. وقت را هدر ندهید و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید، یادتان نرود در دنیای امروز وقت تان محدود است!

01

با شرکت در یک دوره آموزشی هم می‌شود معمار شد

اگر قصدتان ورود به حوزه معماری است پس بهتر است بدانید که چند گزینه مختلف سر راهتان است؛ یا به معماری برای طراحی بنای ساختمان ها تبدیل می شوید و یا یک طراح دکوراسیون. در هر صورت شما موفق خواهید شد. همان طور که پیش تر هم به آن اشاره کردیم، تبدیل شدن به یک معمار موفق کار سختی نیست. اگر می خواهید به کمک این دانش و توانایی شغلی مناسب و درآمدی بالا داشته باشید، تنها کافیست که خودتان بخواهید و در مسیر درستی گام بردارید. موسسات آموزشی بسیار در کشور وجود دارند که دوره طراحی و معماری ساختمان را ارائه می دهند اما خب، کاملا طبیعی است که نتوانید به همه آن ها اطمینان کنید.

02

شما باید به عنوان یک معمار بتوانید با دیدی متفاوت از افراد عادی به سازه ها و ساختمان ها نگاه کنید تا بتوانید سازه های منحصر به فردی را طراحی کنید و در کار خود موفق شوید. چرا که این روزها همه به دنبال معمارانی هستند که بتوانند متفاوت از دیگران کار کنند و اثری جدید خلق کنند. علاوه بر این شما به عنوان معمار باید توان تصمیم گیری بالایی داشته بایند و با صبر و حوصله پروژه های معماری تان را پیش ببرید. شاید هم گاهی لازم باشد یک معمار دو پروژه را همزمان مدیریت کند، پس توان مدیریتی و مدیریت چالش های احتمالی هم یکی دیگر از وظایف شما می باشد. البته خیال تان راحت باشد که بسیاری از این ها را می توانید با شرکت در دوره آموزش طراحی و معماری ساختمان بدست بیاورید.

پس اگر طرفدار پروپاقرص معماری و طراحی باشید و به دنبال دوره ای جامع هستید تا با شرکت در آن علاوه بر دریافت مدرک طراحی و معماری و ساختمان، مهارت ها و دانش لازم برای موفقیت در این حوزه را کسب کنید، موسسه آموزش عالی آزاد با برگزاری این دوره آموزشی، آماده است تا شما را به سوی موفقیت و ثروت هدایت کند. این موسسه آموزشی با بیش از 10 سال سابقه درخشان در برگزاری دوره های آموزشی، اقدام به برگزاری دوره آموزش طراحی و معماری ساختمان کرده و با همکاری اساتید بین المللی در این حوزه، قصد دارد که به شما دانش پذیران این دوره، کمک کند که با دست پر وارد عرصه معماری شوید؛ اما این تمام ماجرا نیست.

03

فن پردازان با ارائه گواهینامه معتبر شما را چند پله از رقبای تان بالاتر می برد

این را یادتان باشد که همیشه تحصیلات آکادمیک همه چیز نیست! و نمی توان آن را تنها عامل موفقیت دانست. شاید ابتدا تعجب کنید و بگویید مگر می شود در جامعه امروز که مدرک گرایی جای شایسته سالاری را گرفته، چنین حرفی را زد؟!! بله هنوز هم می توانید بدون مدرک دانشگاهی خودتان را به دیگران نشان بدهید، البته نمی توان از تاثیر و ارزش مدرکی که در دست دارید بر روند استخدام یا پذیرفتن پروژه های مختلف معماری غافل شد اما در بسیاری از موارد داشتن گواهینامه ها معتبر از دوره های آموزشی می تواند علاوه بر مهارت و تجربه، شما را بیشتر به افراد دیگر یا شرکت ها بشناساند.

اگر به طراحی و معماری ساختمان علاقه دارید می توانید با ثبت نام و شرکت در دوره معماری موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان ، در پایان آن گواهینامه معماری مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت کنید. اما ممکن است بسیاری از افراد تمایلی به کار در داخل کشور را نداشته باشند، موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان در این مورد هم یاری رسان شما علاقه مندان به معماری است. دانش پذیران با شرکت در این دوره پرطرفدار می توانند مدرک معماری دریافت کنند که دارای تاییدیه سازمان ارزیابی جهانی WES کانادا می باشد؛ این یعنی مسیری به سمت کشورهای خارجی و پیشرفته، کشورهایی که به معماران و رشته معماری توجه ویژه ای می کنند! پس اگر شما با خواندن این مطلب، تصمیم گرفتید که در این راه بدرخشید، درنگ نکنید و در دوره آموزش معماری شرکت کنید؛ یک فرصت دیگر به خودتان بدهید!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها