کد خبر: 432836
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

مشاغل مورد نیاز در استرالیا که شانس شهروندی را به شما می‌دهند

شاید یکی از سوالات مهمی که در ذهن تان وجود دارد این باشد که با اشتغال به چه کسب و کارهایی می‌توان شانس گرفتن شهروندی استرالیا را به دست آورد؟ چه مشاغلی در استرالیا بیشتر از سایر شغل‌ها مورد نیاز است؟

مشاغل مورد نیاز در استرالیا که شانس شهروندی را به شما می‌دهند
کد خبر: 432836
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۱۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| همانطور که می دانید روش های بسیاری برای مهاجرت به استرالیا وجود دارند که یکی از آن ها ویزای مهاجرت نیروهای ماهر برای کار به استرالیاست. پیدا کردن شغل مناسب برای اینکه بتوانید به راحتی در استرالیا زندگی کنید و شهروندی این کشور را بگیرید، یکی از چالش های بزرگ در بحث مهاجرت به استرالیا برای مهاجران است. شاید یکی از سوالات مهمی که در ذهن تان وجود دارد این باشد که با اشتغال به چه کسب و کارهایی می توان شانس بدست آوردن شهروندی استرالیا را بدست آورد؟ چه مشاغلی در استرالیا بیشتر از سایر شغل ها مورد نیاز است؟

01

هر ساله هزاران نفر به قصد یافتن شغل مناسب، کشورشان را به مقصد استرالیا ترک می کنند و برای مهاجرت این کشور اقدام می کنند. مهارت های شما در حقیقت تعیین کننده شانس تان برای اشتغال و پذیرش کاری در استرالیا است و تا زمانی که مهارت کافی نداشته، شغل شما در استرالیا مورد نیاز نباشد، تحصیلات مرتبط با آن شغل را نداشته باشید و یا دوره ای تخصصی در آن شغل را پشت سر نگذاشته باشید، احتمال این که بتوانید در استرالیا یک شهروند به حساب بیایید و کارت شهروندی این کشور را دریافت کنید، بسیار کم است. البته رویای شما برای شروع یک زندگی جدید در شهرهای مهم استرالیا از جمله سیدنی و ملبورن، آنقدرها هم که فکر می کنید دور از ذهن نیست و شما با کمک گرفتن از وکلای حرفه ای در زمینه مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای کاری استرالیا می توانید به راحتی در راستای این هدف به موفقیت برسید. اگر شما خواهان یافتن اطلاعات بیشتری در این رابطه هستید، خواندن این مطلب را تا انتها ادامه دهید.

زندگی در استرالیا از رویا تا واقعیت

ممکن است با خودتان بگویید اخذ اقامت استرالیا کار بسیار سخت و پرفراز و نشیبی است. اما باید این را بدانید که شما فقط به یک متخصص در این زمینه احتیاج دارید. به یک راهنما که سوالات مهاجرتی شما را پاسخ بدهد و برای مهاجرت سریع و آسان شما برنامه ریزی داشته باشد. چنین نیازهایی تنها با مراجعه به یک موسسه مهاجرتی با سابقه که دارای وکلای حرفه ای باشد، رفع می شود. در میان موسسات مهاجرتی بی شماری که در کشورمان وجود دارد، موسسه مهاجرتی پارسی کانادا یک انتخاب ایده آل است؛ چرا که دارای وکلای بسیار حرفه ای و کاردان، آشنا با آخرین اخبار و روش های مهاجرت به استرالیا و بهترین پیگیری برای رساندن شما به ویزای استرالیا و اخذ اقامت آن هستند.

02

شما به عنوان یک نیروی کاری ماهر باید ابتدا لیستی از مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری را ارائه دهید. این موارد شامل مدارک تحصیلی، سوابق شغلی، مدارک زبان و ... هستند. شما با مراجعه به موسسه مهاجرتی پارسی کانادا می توانید کلیه مراحل مهاجرتی تان را با خیال آسوده دنبال نمایید. کلیه روش های مهاجرت به استرالیا توسط کارشناسان این موسسه برای شما مورد ارزیابی قرار می گیرند و پرونده شما توسط وکلای آن به سفارت کشور استرالیا فرستاده می شود. زمانی که قصد شما مهاجرت کاری به استرالیا باشد، متخصصان پارسی کانادا بررسی می کنند که آیا تخصص و شاخه شغلی شما در کشور استرالیا مورد نیاز است یا خیر و با توجه به قوانین کار در این کشور شما را راهنمایی می کنند. بنابراین جای هیچگونه نگرانی نمی باشد و شما به خواسته خود مبنی بر کار در استرالیا خواهید رسید.

مشاغل مورد نیاز در استرالیا کدامند؟

ممکن است کنجکاو باشید بدانید که بیشترین تقاضا برای نیروهای کار مهاجر در استرالیا مربوط به چه مشاغلی است. ما می خواهیم برخی از مشاغل برتر که بیشترین تقاضای استخدام از سوی مهاجران در استرالیا را بین سال های 2019 تا2020 داشته اند، به شما معرفی کنیم. اگر برای کار به سمت استرالیا حرکت می کنید، حتما می دانید که بسیاری از مسائل، همچون سبک زندگی، حقوق و دستمزد و مواردی از این قبیل در پیدا کردن شغل برای مهاجران حائز اهمیت هستند.

03

استرالیا همواره سیاست واضح و عادلانه ای برای مهاجرت کارگران و نیروهای کاری مهاجر دارد. جالب است بدانید که برنامه مهاجرت نیروهای ماهر به استرالیا بر اساس یک لیست صورت می گیرد که(SOL) نام دارد و در آن لیست مشاغل ماهر مورد نیاز در استرالیا درج می گردد .شما با توجه به مشاغل مورد نیاز در کشور استرالیا می توانید علاوه بر اخذ اقامت، موفق به گرفتن کارت شهروندی در این کشور شوید. در زیر مشاغل مورد نیار استرالیا را با هم مرور می کنیم.

- پرستار

- برنامه نویس نرم افزار و برنامه های کاربردی

- برق

- نجار

- معلم دوره متوسطه

- دامدار

- مشاور مدیریتی

- معمار

- وکیل

- و...

به طور کلی بیش از 200 شغل در لیست وجود دارد که از در میان آن ها برخی از مشاغل تخصصی با سقف کم درخواست وجود دارند و شما با ارائه تقاضا برای آن ها می توانید شانس خوبی برای پذیرش کاری در استرالیا داشته باشید. در صورتی که مهارت های تخصصی مناسب را داشته باشید و تعداد کمتری متقاضی در عنوان شغلی مورد نظر شما وجود داشته باشد، احتمالا یکی از افراد مورد پذیرش در آن فیلد کاری، شما خواهید بود. وکلای مجرب و حرفه ای پارسی کانادا با تجربه فراوان می توانند راهگشای شما برای شروع یک زندگی جدید و تجربه کار در فراتر از مرزها باشند. فقط کافیست که تصمیم خود را بگیرید و هم اینک با مشاوران آن ها صحبت کنید. سپس با مراجعه حضوری و بررسی شرایط تان، شما در روند اخذ ویزا و اقامت قرار می گیرید و دیگر همه چیز طبق روال انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها