انتقاد تند حامد حدادی از مدیران بسکتبال ایران

حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران گفت: چرا به عنوان یک ایرانی برای بازی در لیگ بسکتبال ایران باید به عنوان خارجی حساب شوم. من پاسپورت ایرانی دارم و آمریکایی یا اروپایی نیستم. 

انتقاد تند حامد حدادی از مدیران بسکتبال ایران
کد خبر: 432903
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۰۸:۳۶:۲۳

اعتمادآنلاین| حامد حدادی در مورد صحبت‌های رامین طباطبایی مبنی بر اینکه او نمی‌تواند در صوت رفتن به لیگ‌های خارجی و پس از بازگشت به عنوان بازیکن ایرانی فعالیت کند، اظهار داشت: من چیزی غیر قانونی مطرح نکرده‌ بودم. حرف من این است که چرا به عنوان یک بازیکن ایرانی برای بازی در لیگ به عنوان خارجی حساب شوم. من پاسپورت ایرانی دارم و آمریکایی یا اروپایی نیستم.

قانون حضور لژیونرها باید اصلاح شود

وی ادامه داد: این قانون برای آن زمان بود چندین بازیکن دو تابعیتی حضور داشتند و من، مهدی کامرانی و صمد نیکخواه بهرامی را هم جزو خارجی‌ها حساب کردند. الان که دیگر بازیکنی وجود ندارد و فقط من و بهنام یخچالی هستیم. قانون برای همه یکسان است و من هم می‌پذیرم، اما حق قانونی‌ام است که در لیگ ایران به عنوان یار ایرانی بازی کنم. این قانون باید اصلاح شود.

این حق را دارم با تیم داخلی قرارداد ببندم و قرضی لژیونر شوم

ستاره بسکتبال کشورمان تاکید کرد: من هنوز قراردادی با تیم‌های خارجی نبسته‌ام و این حق را دارم که با تیم ایرانی طوری قرارداد ببندم که اگر پیشنهاد خارجی آمد، بروم. در آن صورت کارت بازی من صادر شده و در لیگ ایران بازی کرده‌ام. این چیز پیچیده‌ای نبوده و عرف است.

حدادی گفت: 2 سال پیش هم یک بازیکنی از لبنان به چین آمده بود و پس از اتمام فصل به تیم قبلی‌اش بازگشت. فیبا کاری با این مسائل ندارد و غیر قانونی هم نیست. شاید من هم اصلا در لیگ ایران بازی نکنم، اما این قانون به هرحال باید اصلاح شود.

چند ماه مانده به المپیک کجا باید تمرین و بازی کنم؟

وی با اشاره به در پیش بودن المپیک در سال آینده عنوان کرد: اگر من در لیگ چین بازی کنم و پس از برگشت به ایران 6 ماه کجا باید تمرین و بازی کنم؟ دوست دارند با بدنی ناآماده به المپیک بروم؟ اگر اینطور می‌خواهند، مشکلی نیست، این بار هم خارجی حساب کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها