کد خبر: 432921
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا در آزمایشگاه ساخته شده است؟ / دانشمند فراری چینی ادعای خود را تکرار کرد

دانشمند فراری چینی بعد از آن که 2 ماه از انظار عمومی پنهان بود، با تکرار ادعای خود در مورد ویروس کرونا به رسانه‌ها بازگشت.

ویروس کرونا در آزمایشگاه ساخته شده است؟ / دانشمند فراری چینی ادعای خود را تکرار کرد
کد خبر: 432921
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دانشمند فراری چینی بعد از آن که 2 ماه از انظار عمومی پنهان بود با تکرار ادعای خود در مورد ویروس کرونا به رسانه‌ها بازگشت.

به گزارش اعتمادآنلاین ، این دانشمند چینی که بعد از شیوع ویروس کرونا از چین فرار و اکنون در مکانی نامعلوم زندگی می‌کند، بار دیگر ادعا کرد ویروس کرونا ساخته انسان است.

لی مینگ یان، ویروس‌شناس دانشگاه بهداشت عمومی هنگ‌کنگ، اعلام کرد پکن حتی پیش از انتشار گزارش‌های مربوط به شیوع بیماری از وجود آن اطلاع داشت و مواردی در این رابطه را هم رصد کرده بود اما بر آن سرپوش نهاد.

او تاکید کرده از بیم آن که جانش به خطر بیفتد مجبور به فرار شد و به زودی دلایلی در رابطه با اینکه این ویروس ساخته بشر است، ارائه خواهد کرد.

«دیلی‌میل» به نقل از این دانشمند افزود: ادعای شیوع این ویروس از بازار غذاهای دریایی ووهان یک فریب بزرگ است، زیرا این ویروس طبیعی نبوده بلکه توسط انسان ساخته شده و محل تولید آن هم یک آزمایشگاه در شهر ووهان است.

او برای تایید ادعای خود گفت: ژنوم ویروس‌ها همانند اثر انگشت انسان است، از این‌رو می‌توان منشأ آن را مشخص کرد و من هم از این طریق ثابت می‌کنم که ویروس از داخل یک آزمایشگاه در ووهان آمده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها