کد خبر: 432956
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۲۳:۵۵
| |

رژه نیروهای مسلح برگزار نمی‌شود

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بنابر دستور ستاد کل نیروهای مسلح و برای رعایت پروتکل های بهداشتی امسال رژه نیروهای مسلح در تهران و بندرعباس برگزار نمی‌شود.

رژه نیروهای مسلح برگزار نمی‌شود
کد خبر: 432956
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۲۳:۵۵

اعتمادآنلاین| سردار «بهمن کارگر» روز سه شنبه در نشست خبری با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: سی و یکم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور ویدیو کنفرانسی رهبر معظم انقلاب قدردانی و تجلیل می‌شود و از بیانات و رهنودهای ایشان بهره‌مند خواهیم شد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: در هفته دفاع مقدس امسال با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، 8 موزه دفاع مقدس در 8 استان کشور افتتاح می‌شود، همچنین نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح و نمایشگاه استانی از دوم مهرماه برگزار می‌شود.

رژه نیروهای مسلح برگزار نمی‌شود

سردار کارگر همچنین افزود: بنابر دستور ستاد کل نیروهای مسلح و برای رعایت پروتکل های بهداشتی امسال رژه نیروهای مسلح در تهران و بندرعباس برگزار نمی‌شود و به جای آن در 31 شهریور مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس جایگزین رژه شده است.

رونمایی از 54 کلان طرح دفاع مقدس / افزایش 30برابری کتب دفاع مقدس

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: در هفته دفاع مقدس امسال از 54 کلان پروژه دفاع مقدس که جعبه سیاه جنگ است رونمایی می شود که همه موارد جنگ در آن دیده شده است و 14 طرح هم تا پایان سال 99 که چهل سالگی دفاع مقدس است، تکمیل می‌شود.

کارگر با اشاره به مطالبات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره صد برابر شدن محصولات فرهنگی به ویژه کتاب، افزود: تا امسال این محصولات 30 برابر شده است و بر اساس آمار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سال 1394 سهم کتاب دفاع مقدس چاپ شده 3.5 درصد بوده است که در سال 1398 به 19 درصد رسیده است که یک کار بزرگ و جهادی بود که در سراسر کشور انجام شده که سهم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس 11 درصد است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها