کد خبر: 433090
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۷:۱۸:۲۵
| |

پادشاه بحرین:

صلح یک گزینه استراتژیک برای منامه است

پادشاه بحرین در تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا پس از امضای توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که صلح یک گزینه "استراتژیک" برای منامه است.

صلح یک گزینه استراتژیک برای منامه است
کد خبر: 433090
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۷:۱۸:۲۵

اعتمادآنلاین| حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین سه شنبه شب پس از امضای توافق عادی سازی روابط میان بحرین با رژیم صهیونیستی، از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تماس تلفنی را دریافت کرد.

در جریان این تماس ترامپ ضمن تبریک به پادشاه بحرین به خاطر توافق برای عادی سازی روابط با اسرائیل، از تلاش های بحرین برای دستیابی به این توافقنامه تشکر کرد.

همچنین ترامپ تأکید کرد: "بحرین رویکرد صلحی را در پیش گرفته که همه را تشویق می کند تا وارد روند صلح شوند که امنیت، ثبات و رفاه همه کشورها و مردم منطقه را تضمین کند."

پادشاه بحرین نیز گفت: "صلح یک گزینه استراتژیک برای بحرین و بیانگر دیدگاه و رویکرد آن مبتنی بر تفاهم، گفتگو، همکاری و همزیستی مسالمت آمیز و تقریب بین مردم و فرهنگ های مختلف به دور از تنش است."

وی همچنین از رئیس جمهور آمریکا بخاطر "تلاشهای وی برای دستیابی به این توافق ها و تلاشهایش در پیشبرد روند صلح خاورمیانه" تشکر کرد.

روز سه شنبه کاخ سفید میزبان مراسمی برای امضای توافق نامه های عادی سازی روابط میان اسرائیل با بحرین و امارات تحت نظارت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها