کد خبر: 433195
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۱:۵۷:۰۲
| |

رییس سازمان خصوصی سازی:

خرید صندوق پالایشی اول تا 4 روز دیگر تمدید شد

رییس سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: مجددا خرید واحدهای این صندوق برای آحاد مردم تمدید شد و مردم فرصت دارند تا ساعت 24 روز 30 شهریور ماه نسبت به خرید این صندوق اقدام کنند.

خرید صندوق پالایشی اول تا 4 روز دیگر تمدید شد
کد خبر: 433195
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۱:۵۷:۰۲

اعتمادآنلاین| علیرضا صالح درباره آخرین تصمیمات جلسه امروز برای تعیین تکلیف تمدید صندوق پالایشی اول یا همان صندوق دارا دوم اظهار داشت: مجددا خرید واحدهای این صندوق برای آحاد مردم تمدید شد و مردم فرصت دارند تا ساعت 24 روز 30 شهریور ماه نسبت به خرید این صندوق اقدام کنند.

وی ادامه داد: این صندوق شامل باقی مانده سهام دولت در پالایشگاه‌های تهران، بندرعبارس، اصفهان و تبریز است که فروش آن از 5 شهریور ماه با تخفیف 20 درصدی آغاز شده و مردم می‌توانند تا سقف 5 میلیون از این صندوق خریداری کنند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه هر فرد دارای کد ملی می‌تواند نسبت به خرید پالایشی اول یا همان دارا دوم اقدام کند، گفت: محدودیتی در شرایط سنی وجود ندارد و حتی افراد تازه متولد شده در این مهلت خرید می‌توانند صاحب سهام پالایشی اول شوند.

صالح درباره احتمال تمدید مجدد از 30 اردیبهشت ماه اظهار کرد: امیدواریم این آخرین تمدید باشد چراکه باید صندوق شکل بگیرد و ما متعهد هستید ظرف یک ماه سهام را به دست مردم برسانیم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها