کد خبر: 433205
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۲:۲۵:۳۷
| |

معاون پرستاری وزیر بهداشت خبر داد:

احتمال شیوع همزمان کرونا و آنفلونزا در مهرماه

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: با آغاز ماه مهر احتمال شیوع همزمان کرونا و آنفلونزا وجود دارد.

احتمال شیوع همزمان کرونا و آنفلونزا در مهرماه
کد خبر: 433205
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۲:۲۵:۳۷

اعتمادآنلاین| مریم حضرتی صبح امروز در بازدید از بخش‌های بستری بیماران کرونا در اردبیل اظهار داشت: با ورود ماه مهر احتمال شیوع همزمان کرونا با آنفلونزا وجود دارد که در این زمینه نیاز است کادر درمانی تمام تلاش خود را برای کنترل وضعیت به‌کار گیرد.

وی با اشاره به این که شرایط سختی در پیش رو است گفت: انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و کارکنان مراکز درمانی آمادگی‌های لازم را برای مهار و کنترل شرایط داشته باشند و با اهتمام جدی در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: تلاش‌های کادر درمانی در چندین ماه گذشته بر همگان ثابت شده و مدافعان سلامت با گذشت از جان و سلامتی خود در جبهه‌های مبارزه با ویروس کرونا به بیماران و نیازمندان ارائه خدمات کرده‌اند که این امر بسیار حائز اهمیت است.

حضرتی ادامه داد: در قبال وظیفه مردم نیز این است که پروتکل‌های بهداشتی و موازین مربوطه را رعایت کنند و استفاده از ماسک را در اولویت کاری خود قرار دهند تا بار کاری کادر درمانی کمی کاهش یابد و بتوانند در این زمینه به رسالت خود عمل کنند.

وی گفت: در راستای ارائه خدمات به پرستاران و کادر درمانی نیز اجرای طرح اعتبار بخشی خدمات پرستاری از یک سال به دو سال تغییر یافته و اجرای برنامه گزارش نویسی الکترونیکی با هدف کاهش حجم این قشر به صورت پایلوت در حال اجراست.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها