کد خبر: 433232
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۳:۲۰:۱۸
| |

شادمهر، نماینده مجلس:

مشارکت پایین در انتخابات مجلس به دلیل بی‌عرضگی برخی مسئولان بود

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت: مردم با صندوق‌های رای قهر کرده‌اند و این نارضایتی به دلیل بی‌خاصیتی برخی از نمایندگان و بی‌عرضگی برخی از مسئولان بوده است وگرنه مردم ما همان مردمانی هستند که هیچ‌گاه با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب قهر نمی‌کنند و نخواهند کرد.

مشارکت پایین در انتخابات مجلس به دلیل بی‌عرضگی برخی مسئولان بود
کد خبر: 433232
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۳:۲۰:۱۸

اعتمادآنلاین| نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس گفت مشارکت پایین مردم در انتخابات مجلس یازدهم به دلیل بی خاصیتی برخی از نمایندگان مجلس و بی‌عرضگی برخی از مسئولان بوده است.

امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس امروز (چهارشنبه 26 شهریور ماه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دهه پنجم انقلاب اسلامی دهه به مراتب پرمخاطره‌تر از 4 دهه اخیر در همه حوزه‌ها خواهد بود.

وی افزود: باید به سخنان دقیق مقام معظم رهبری مبنی بر فساد و جدال جدی با این پدیده شوم بپردازیم چراکه اگر ساختارها اصلاح می‌شد دیگر با تبعیض و فقر و بی‌عدالتی مواجه نبودیم.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با بیان اینکه فساد به انحراف ارزش‌ها می‌انجامد، تصریح کرد: امروز به جای تبعیض دیگر از فقر می‌ترسیم بالاخص از این پدیده که برخی از مردم ارتزاقشان را از زباله‌های شهر می‌جویند.

شادمهر تصریح کرد: امروز از تکدی‌گری کودکان کار خیابانی، از تن فروشی به دیگر آسیب‌های اجتماعی می‌ترسیم.

وی به تلاش هژمونی رسانه‌ای غرب و مخالفان انقلاب در بیرون از مرزها اشاره و تصریح کرد: در این راستا باید راهبردی اتخاذ شود که با روشنگری و تنویر افکار عمومی زمینه برد مخالفان را از بین ببرد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با بیان اینکه این روزها مردم زیر چرخ گرانی و تورم در حال لِه شدن هستند، افزود: ما نمایندگان مجلس باید با وضع قوانین سنجیده و با اقدامات فوری تمام تلاش مان را در راه احقاق حقوق مردم به کار بگیریم.

شادمهر با بیان اینکه انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با کمترین مشارکت مردمی صورت گرفت، یادآور شد: این مشارکت پایین یک پیام داشت و آن اینکه مردم با صندوق‌های رای قهر کرده‌اند و این نارضایتی به دلیل بی‌خاصیتی برخی از نمایندگان و بی‌عرضگی برخی از مسئولان بوده است وگرنه مردم ما همان مردمانی هستند که هیچ‌گاه با آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب قهر نمی‌کنند و نخواهند کرد.

وی به تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه اشاره و تاکید کرد: جهانیان شاهد بود که مردم چگونه برای تشییع سردار شهیدشان در صحنه حاضر شدند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس در پایان گفت: تا دیر نشده باید کاری کنیم تا رضایت‌مندی ولی نعمتان انقلاب را به دست آوریم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها