دله آلی راهی رئال مادرید می‌شود؟

در حالی که به نظر می‌رسد گرث بیل می‌تواند در این تابستان به تاتنهام بازگردد، حالا خبر می‌رسد مدیران این باشگاه انگلیسی در مذاکره با این باشگاه اسپانیایی در نظر دارند هافبک انگلیسی اسپرز را هم وارد این معامله کنند.

دله آلی راهی رئال مادرید می‌شود؟
کد خبر: 433248
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۱۴:۱۰:۱۹

اعتمادآنلاین| بر اساس ادعای نشریه «تلگراف» انگلیس، تاتنهام در فرایند به خدمت گرفتن گرث بیل از رئال مادرید، ممکن است اجازه دهد دله آلی، هافبک انگلیسی‌اش هم به جمع کهشکانی‌ها ملحق شود. دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام سعی دارد تمامی راه‌های ممکن برای بازگرداندن بیل به جمع اسپرز را مورد بررسی قرار دهد و معاوضه دله آلی با این بازیکن ولزی هم یکی از راه‌های پیش‌روی او و مدیران تاتنهام است.

جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های گرث بیل خبر از مذاکره دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام برسر انتقال این بازیکن به جمع شاگردان ژوزه مورینیو خبر داده است. او به شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت ولز» گفت: گرث هنوز هم عاشق تاتنهام است. ما (مدیر برنامه‌های بیل و نمایندگان دو باشگاه رئال مادرید و تاتنهام) در حال مذاکره هستیم. تاتنهام جایی است که بیل می‌خواهد آنجا باشد.

آلی 24 ساله که از سال 2015 در عضویت باشگاه تاتنهام است و تاکنون در 223 بازی برای این تیم به میدان رفته و 62 گل به ثمر رسانده، می‌تواند جانشینی برای خامس رودریگس در رئال مادرید باشد که اخیراً از این تیم جدا و به اورتون پیوست.

این هافبک انگلیسی که چهار سال دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 64 میلیون یورو است، فصل گذشته در 38 بازی آمار 9 گل‌زده و 6 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها