کد خبر: 433398
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ ۱۰:۳۳:۰۰
| |

الکس مورگان، خارج از مستطیل سبز

الکس مورگان از جمله معدود بازیکنانی است که دستی بر آتش قلم و نویسندگی دارد. او نویسنده کتاب‌های کودکان است و اتفاقاً داستان‌هایی که نوشته طبق اعلام نیویورک تایمز جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده است.

الکس مورگان، خارج از مستطیل سبز
کد خبر: 433398
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ ۱۰:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| الکس مورگان در هفته‌ای که گذشت به عضویت تیم بانوان تاتنهام درآمد تا در فصل جدید برای این تیم لندنی بازی کند. ستاره تیم فوتبال بانوان آمریکا اگرچه نقش بسزایی برای کشورش در دو قهرمانی متوالی جام جهانی‌ داشت، جدا از فوتبال بازی کردن هنرهای دیگری هم دارد که در هر کدام پتانسیل موفق شدن را می‌توان از این بانوی آمریکایی انتظار داشت.

جلد مجلات


الکس 31 ساله که متولد ایالت کالیفرنیاست در طول این سال‌ها همواره مورد توجه رسانه‌ها به‌خصوص مجلات قرار گرفته است. عکس‌های مختلف او روی جلد مجلات نشان از محبوبیت او نزد طرفداران فوتبال دارد.

کت واک در هفته مد نیویورک


الکس مورگان جدا از اینکه خوب فوتبال بازی می‌کند و ستاره زمین است، در صنعت مد هم فعالیت دارد. او حتی به‌عنوان یک مدل حرفه‌ای در فشن‌ویک یا هفته مد نیویورک حضور داشته است. البته این حضور به سال 2012 برمی‌گردد که جوان‌تر بود.

بازیگر تبلیغاتی


برای بازیکنی با خصوصیات مورگان آن‌هم در بخش بانوان، طبیعی است که توجه برندهای مختلف را به خود جلب کند. الکس یک بازیگر ماهر تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردهای سطح شهر است که کلی پول از این راه کسب می‌کند. او با کمپانی‌های بزرگی همچون بیتس، مک‌دونالد، نایکی، پاناسونیک، تامپاکس، کوکاکولا و... قرارداد تبلیغاتی داشته و دارد.

کاور بازی فیفا


برای مورگان حضور روی جلد بازی پرطرفدار فیفا اتفاق بزرگی است. سال 2016 کمپانی EA Sports تصمیم گرفت کنار لیونل مسی از الکس مورگان روی کاور بازی فیفا استفاده کند. نسخه‌ای که در آمریکا حسابی مورد توجه قرار گرفت و فروش رفت.

بازیگری هالیوود


برای مورگان فوتبال پلی بود به سمت هنر و هالیوود. عرصه بازیگری برای او آنقدر جذاب بود که واردش شد و به‌رغم 107 گل ملی، فیلم هم بازی کرد. سال 2018 او فیلم من و الکس را بازی کرد که البته نقش خودش بود.

نویسندگی


الکس مورگان از جمله معدود بازیکنانی است که دستی بر آتش قلم و نویسندگی دارد. او نویسنده کتاب‌های کودکان است و اتفاقاً داستان‌هایی که نوشته طبق اعلام نیویورک تایمز جزو پرفروش‌ترین‌ها بوده است. حتی یکی از داستان‌های او توسط کمپانی آمازون به سریال هم تبدیل شد.

آرایشگر مخصوص


مورگان جزو بازیکنانی است که قبل از بازی حتماً باید با میکاپ و یا همان‌ آرایش مخصوص به خود وارد زمین شود. او آرایشگر اختصاصی دارد که قبل از هر مسابقه به هتل محل اقامت مورگان می‌‌آید. مورگان اعتقاد دارد به خاطر حضورش در دنیای تبلیغات باید همیشه در بهترین حالت باشد.

مادر نمونه


مشغله‌های فراوان مورگان باعث نشده که از زندگی شخصی‌‌اش عقب بماند. او در ماه می ‌صاحب فرزند شد و در حال حاضر بخشی از وقتش را برای مراقبت از چارلی اختصاص داده تا نشان دهد وظایف یک مادر را هم به خوبی انجام می‌دهد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها