فیلم جدید شهاب حسینی در آمریکا اکران می‌شود

کمپانی IFC Midnight  توزیع این فیلم را به کارگردانی کوروش اهری در آمریکای شمالی را برعهده گرفت تا در نوبت اکران ژانویه 2021 قرار بگیرد. 

فیلم جدید شهاب حسینی در آمریکا اکران می‌شود
کد خبر: 433473
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۷ ۱۵:۰۲:۵۷

اعتمادآنلاین| ددلاین در گزارشی اختصاصی به پوشش اخبار مربوط به قرارداد اکران فیلم «آن شب» به کارگردانی کوروش اهری در آمریکا پرداخته است.

کمپانی IFC Midnight توزیع این فیلم را به کارگردانی کوروش اهری در آمریکای شمالی را برعهده گرفت تا در نوبت اکران ژانویه 2021 قرار بگیرد.

«آن شب» اولین فیلم تولید شده ایرانی در ایالات متحده است که با دریافت مجوز اکران در ایران ساخته شده است.

این فیلم که در آمریکا فیلمبرداری شده است اولین فیلم بلند کوروش اهری با بازی شهاب حسینی (برنده نخل طلای بهترین بازیگر مرد برای فیلم فروشنده از جشنواره فیلم کن 2016) و نیوشا جعفریان است.

داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله اشان خود را محبوس در هتلی قدیمی می یابند. علیرغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی اشان که از یکدیگر پنهان نگهداشته اند می‌کند. آنها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد زیر سال می برند. در این فیلم جورج مگوایر (باشگاه مبارزه ، پیگیری خوشبختی) نیز حضور دارد.


اهری در این باره به ددلاین گفت: از اینکه یک شریک دلسوز و حامی ، IFC Midnight را پیدا کرده ایم ، خوشحالیم. این فیلم یک اثر روانشناختی مهیج ترسناک است که در پیرامون یک زن و شوهر ایرانی ایجاد می شود ، اما در لایه های زیرین آن یک وضعیت انسانی مشترک ، در عین حال بسیار پیچیده را شاهد هستیم که قصد دارد ذهن مخاطبان را تحریک کند.

به گفته وی فیلم «آن شب» قصد دارد در سینماها دیده شود و ما خوشحالیم که IFC Midnight علی رغم شرایط فعلی حاکم بر جامعه از سوی اپیدمی کرونا چنین اتفاقی را رقم زده است. ما از همکاری با تیم فوق العاده IFC Midnight برای انتقال این تصویر به جهانیان هیجان زده هستیم.

فیلم سینمایی «آن شب» فیلمی از کمپانی ماموت پیکچرز که با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت ساخته شده و از عوامل هالیوودی در ساخت آن می‌توان به ‎الکس بروتو به همراه جفری الارد (سرمایه گذار فیلم «کشتار با اره برقی در تگزاس») و شریل استارولاکیس(فیلم «نگهبان شب») اشاره کرد. ‎تری جرج (برنده جایزه اسکار) نیز مشاور تهیه کننده فیلم محمد درمنش است. در این فیلم بازیگران و عوامل متنوعی متشکل از مهاجران عمدتاً ایرانی که شهروند قانونی، دارندگان گرین کارت یا ایرانی-آمریکایی متولد آمریکا هستند ، به کار گرفته شدند. عوامل تمام بخش های اصلی تولید ، از تولید از طریق پست نیز ایرانی یا ایرانی تبار بودند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها