کد خبر: 433513
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۰۸:۳۰:۴۳
| |

ایزدخواه، نماینده تهران:

مناطق آزاد نیاز به اصلاح ساختاری دارند

نماینده تهران با تأکید بر اینکه مناطق آزاد ضعف ساختاری و سیاستی دارند، گفت: معتقدم سازمان‌های مناطق آزاد نیاز به تحقیق و تفحص ندارند و با توجه به آگاهی‌ام از وضعیت این مناطق، باید اصلاح ساختاری و قانونی مناسبی رخ دهد.

مناطق آزاد نیاز به اصلاح ساختاری دارند
کد خبر: 433513
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۰۸:۳۰:۴۳

اعتمادآنلاین| نماینده تهران گفت: معتقدم سازمان‌های مناطق آزاد نیاز به تحقیق و تفحص ندارند، بلکه باید اصلاح ساختاری و قانونی مناسبی صورت گیرد.

روح‌الله ایزدخواه، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با تأکید بر اینکه مناطق آزاد ضعف ساختاری و سیاستی دارند، گفت: معتقدم سازمان‌های مناطق آزاد نیاز به تحقیق و تفحص ندارند و با توجه به آگاهی‌ام از وضعیت این مناطق، باید اصلاح ساختاری و قانونی مناسبی رخ دهد.

او افزود: روش پیش گرفته شده درباره مناطق آزاد تاکنون غلط بوده است و باید تغییر ماهیتی در آن رخ دهد. به اصطلاح، با وصله‌پینه نمی‌توان مشکل را حل کرد و لازم است تغییر اساسی در حکمرانی مناطق آزاد رخ دهد.

مجاور منطقه آزاد کپرنشین وجود دارد


ایزدخواه یادآور شد: این‌ مناطق با هدف صادرات و توسعه منطقه‌ای ایجاد شد، اما عملاً واردات را تقویت کردند و عملاً دچار دوگانگی‌های عجیبی در این مناطق هستیم؛ چراکه کنار مناطق آزاد، کپرنشینی‌ها و حاشیه‌نشینی‌های وخیمی ایجاد شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها