سرانجام افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان به کجا رسید؟

مشاور وزیر آموزش و پرورش درباره چگونگی تصمیم گیری و سرانجام افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان توضیح داد.

سرانجام افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان به کجا رسید؟
کد خبر: 433557
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۱۰:۲۹:۵۲

اعتمادآنلاین| موضوع افزایش سقف سنی دانشگاه فرهنگیان مطالبه‌ای است که برخی از داوطلبان کنکور به شدت به دنبال تحقق آن هستند.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش از پیگیری این مطالبه خبر داد و چندی پیش هم نامه‌ای از سوی علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش و پرورش مجلس مبنی بر تحقق این مطالبه فراهم شد.

به دنبال این موضوع دستیابی به این هدف برای داوطلبان متقاضی شرکت در دانشگاه فرهنگیان افزایش یافت البته که وزیر آموزش و پرورش باز هم این موضوع را منوط به نظر شورای معاونان دانست.

در همین مورد مهدی نوید ادهم مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول بررسی این موضوع در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش بیان کرد: تعدادی از داوطلبان خواهان افزایش سن از 22 به 24 و حتی بعضا به 25 سال هستند.

او ادامه داد: آنچه سیره گذشته آموزش و پرورش بوده پذیرش تا سن 22 سالگی است و این موضوع براساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است. فقط یک سال سن پذیرش 24 سال بود که همین یک سال توقع ایجاد کرده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه افرایش سقف سنی موافقان و مخالفان بسیاری دارد، گفت: هنوز این موضوع به قطعیتی نرسیده است و نتیجه را آقای وزیر اعلام می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها