اخوان بیطرف، نماینده ادوار مجلس:

وحدت‌ نباید بر حول افراد صورت بگیرد

یک چهره اصولگرا گفت: وحدت باید حول محور حق و حقیقت شکل بگیرد و در نتیجه چنین وحدتی، افراد شایسته انتخاب شوند.

وحدت‌ نباید بر حول افراد صورت بگیرد
کد خبر: 433559
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۱۰:۳۵:۱۴

اعتمادآنلاین| یک چهره اصول‌گرا گفت: اینکه گفته می‌شود اصولگرایان وحدت دارند اما در عین حال تعداد زیادی از این جریان در انتخابات عرض اندام می‌کنند، فاقد ‌معنی است.

نیره اخوان بیطرف، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اینکه شنیده‌ها خبر از حضور تعداد بالایی از چهره‌های اصول‌گرا در انتخابات ریاست جمهوری را می‌دهند، آیا امکان به وحدت رسیدن اصول‌گرایان جهت معرفی نامزد برای انتخابات 1400 وجود دارد؟ گفت: این قضیه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شود، ورود چهره‌های مختلف به انتخابات امری متداول است.

این فعال سیاسی اصول‌گرا درخصوص تعدد چهره‌های اصول‌گرا در انتخابات افزود: امیدوارم از میان چهر‌های مطرح هرکدام که صلاحیت بیشتری دارند و شایسته هستند، به عنوان نامزد انتخاباتی جناح اصول‌گرا معرفی شوند و نه به دلیل اینکه، این طرفدار ما است و یا ما طرفدار او هستیم.

اخوان بی‌طرف با تاکید براینکه «وحدت‌ نباید بر حول افراد صورت بگیرد» تصریح کرد: وحدت باید حول محور حق و حقیقت شکل بگیرد و در نتیجه چنین وحدتی، افراد شایسته انتخاب شوند.

این چهره اصول‌گرا در پاسخ به اینکه اصول‌گرایان در توجیه تعدد کاندیداهای این جناح در انتخابات به حضور تعداد بالایی از چهره‌های شاخص در این جریان تاکید می‌کنند و این تعدد کاندیداها را به نوعی وحدت در عین تکثر قلمداد می‎کنند، اظهار کرد: اینکه می‌گویند در عین وحدت تعدد نامزد دارند، بی‌معنی است، به عبات دیگر اینکه گفته می‌شود وحدت دارند اما در عین حال تعداد زیادی از این جریان در انتخابات عرض اندام می‌کنند، فاقد ‌معنی است.

اخوان بی‌طرف در پایان یادآور شد: در حقیقت اصول‌گرایان باید صلاحیت عمومی را در نظر بگیرند که بتوانند وحدت برسند. ما طرفدار عدالت هستیم و این عدالت‎خواهی منجر به این نمی‌شود که برابر اقدامات افراد هم جناحی خود، کوتاه بیاییم و نادیده بگیریم و یا در مقابل اقدامات افراد جناح مقابل بایستیم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها