کد خبر: 433560
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۱۰:۳۵:۴۳
| |

ترکاشوند، سرمربی تیم والیبال پیکان:

امیدوارم داور اشتباه خود را قبول کند/ بازیکنان گنبد عالی کار کردند

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: در حالی برنده بازی مقابل تیم گنبد شدیم که تمرینات خود را دیر شروع کرده بودیم، پاسور نداشتیم و من هنوز ترکیب تیم را نمی‌شناسم. حریف هم عالی کار کرد.

امیدوارم داور اشتباه خود را قبول کند/ بازیکنان گنبد عالی کار کردند
کد خبر: 433560
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۱۰:۳۵:۴۳

اعتمادآنلاین| محمد ترکاشوند در مورد عصبانیت بی‌سابقه خود در بازی تیمش مقابل شهرداری گنبد در هفته دوم لیگ برتر والیبال که به اخراج شدنش در ست چهارم انجامید، اظهار داشت: از هواداران تیم پیکان به خاطر اخراج شدنم از بازی عذرخواهی می‌کنم. من 30 سال است در والیبال حضور دارم و برای نخستین بار بود که چنین اتفاقی برایم می‌افتاد. صبر من خیلی زیاد است و در این بازی هم خیلی تحمل کردم اما در نهایت عصبانی شدم.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: ما در این چند روز،‌ شرایط بسیار بدی داشتیم. سه پاسور ما در هفته نخست،‌ کرونایی شدند و ما به اجبار فدراسیون مقابل تیم هراز به میدان رفتیم و باختیم. یکی از همین پاسورها در حالی که 12 روز در خانه قزنطینه بوده و هیچ تحرکی نداشته با منفی شدن تست کرونا به ترکیب تیم بازگشت. والیبال حرفه‌ای سخت است و نیاز به هماهنگی زیادی دارد. من در این بازی، هیچ اعتراضی نکردم اما چند اشتباه محرز داوری به ضرر ما بود و من عصبانی شدم. امیدوارم داور بازی هم اشتباه خود را قبول کند.

بیشتر بخوانیدوضعیت نامشخص حضور شهروند اراک در لیگ برتر/ ناهماهنگی بین مسئولان و اعضای فدراسیون والیبال
ترکاشوند درباره عملکرد تیم شهرداری گنبد گفت: بازیکنان گنبد عالی کار کردند و من به آنها تبریک می‌گویم اما شروع کننده اعتراض‌ها،‌ بازیکنان این تیم بودند. تیم ما با دیدن این اعتراض‌ها به حاشیه رفت.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران در پایان گفت: ما در حالی برنده این بازی شدیم که تمرینات خود را دیر شروع کرده بودیم، پاسور نداشتیم و من هنوز ترکیب تیم را نمی‌شناسم.

تیم پیکان در هفته سوم لیگ برتر والیبال، میهمان شهردار ارومیه است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها