کنعانی‌مقدم، دبیر سیاسی جبهه ایستادگی:

دولت نباید وقت کشور را صرف رقابت‌های انتخاباتی آینده کند

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: به نظر می‌رسد دولت نباید وقت کشور را صرف رقابت‌های انتخاباتی آینده کند و قوای مقننه، قضاییه و مجریه باید دست به دست هم دهند تا مشکلات مردم را حل کنند و خودشان مشکل نباشند.

دولت نباید وقت کشور را صرف رقابت‌های انتخاباتی آینده کند
کد خبر: 433577
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۱۱:۲۲:۰۷

اعتمادآنلاین| دبیر سیاسی جبهه ایستادگی گفت: دولت نباید وقت کشور را صرف رقابت‌های انتخاباتی آینده کند از این رو در مقطع کنونی باید قوای مققنه، قضاییه و مجریه دست به دست هم دهند تا مشکلات مردم حل شود.


حسین کنعانی مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی درباره موضع‌گیری اخیر رئیس‌جمهور خطاب به رقبای انتخاباتی انتخابات 1400 مبنی بر بالا نبردن انتظارات مردم، گفت: یک مثل معروف قدیمی وجود دارد با این عنوان که «رطب‌خورده منع رطب چون کند؟» خود آقای روحانی در ابتدای حضور خود در صحنه‌های انتخاباتی در دوره‌های قبل با همین وعده‌ها و با عنوان امید وارد عرصه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی شد.

وی بیان کرد: «روحانی» با بالا بردن مطالبات مردم عملاً بحران ایجاد کرد و تا هنوز نتوانست پاسخگوی مطالبات مردم باشد. به نظر می‌رسد او باید براساس توصیه رهبری در این مدتی که فرصت دارد سعی کند به وعده‌هایی که داده عمل کند و کمتر به سخنان انتخابات بپردازد؛ وی آخر مسیر است و باید این صندلی را به اهلش تحویل دهد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ورود دولت در این سطح به بحث انتخابات به نفع نظام جمهوری اسلامی نخواهد بود، گفت: اینکه رئیس جمهور اخیراً صحبت‌هایی در جلسات هیئت دولت می‌کنند که ما در مسکن این غفلت را کردیم یا در مورد افزایش قیمت اقلام مورد نیاز مردم اعتراف می‌کنند، مشکلات را حل نمی‌کند.

کنعانی مقدم در پایان تاکید کرد: دوره گفتار درمانی تمام شده است و مردم توقع اقدام و عمل به «وعده» و «وعید» دارند. به نظر می‌رسد دولت نباید وقت کشور را صرف رقابت‌های انتخاباتی آینده کند و قوای مقننه، قضاییه و مجریه باید دست به دست هم دهند تا مشکلات مردم را حل کنند و خودشان مشکل نباشند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها