نقدعلی، نماینده خمینی‌شهر:

300 طرح قانونی در راستای مسائل اساسی به هیات‌رئیسه تقدیم شد

نماینده خمینی‌شهر در مجلس گفت: نمایندگان از روز نخست کار خود را شروع کردند و تاکنون قریب به 300 طرح قانونی در راستای مسایل اساسی به هیات‌رئیسه تقدیم شده است. 

300 طرح قانونی در راستای مسائل اساسی به هیات‌رئیسه تقدیم شد
کد خبر: 433591
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۱۲:۱۴:۴۵

اعتمادآنلاین| نماینده خمینی‌شهر در مجلس گفت: نمایندگان از روز نخست کار خود را شروع کردند و تاکنون قریب به 300 طرح قانونی در راستای مسایل اساسی به هیات‌رئیسه تقدیم شده است.

«محمدتقی نقدعلی»، نماینده خمینی‌شهر در مجلس، در رابطه با «عملکرد مجلس یازدهم طی این صد روز» گفت: مجلس یازدهم رویکرد اصلاحی، خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی را در پیش گرفته است. هرچند ممکن است برخی بگویند تاکنون تحول ملموسی را شاهد نیستند اما این مربوط به سوءمدیریت‌هایی است که در گذشته وجود داشته است. برای اجرای یک تحول میدانی قطعا و یقینا نیازمند سیاستگذاری و دولتی هستیم که مطیع قانونگذاری‌های مجلس، همراستا و هم‌سوی سیاست‌های مجلس باشد.

او ادامه داد: در واقع رویکرد مجلس، گره‌گشایی و پرداختن به مسائل اساسی است هرچند که برای کارآمدی هرچه بیشتر مجلس، دو پیش نیاز گذشت زمان و روی کار آمدن دولت هم‌سو با سیاست‌های مجلس ضرورت دارد.

نقدعلی بیان کرد: نمایندگان از روز نخست کار خود را شروع کردند و تاکنون قریب به 300 طرح قانونی در راستای مسایل اساسی به هیات‌رئیسه تقدیم شده است، مانند طرح مدیریت جامع شهری، طرح‌های معیشتی، طرح مالیات بر مسکن خالی‌ و طرح دو فوریتی قیمت‌گذاری نرخ تضمینی خرید گندم و بحث ارائه سرمایه شرکت‌های دولتی در بورس ازجمله این طرح‌هاست. مجلس با قوت و قدرت کار خود را انجام می‌دهد. نمایندگان مجلس یازدهم حتی منتظر شروع مجلس نماندند از روز اعلام نتایج انتخاباتی، خدمت‌رسانی و احصای مشکلات و مطالعات میدانی را آغاز کردند.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس در رابطه با انتقادها به مجلس یازدهم و مطرح کردن این جمله که مجلس یازدهم ضعیف‌ترین مجلس بعد از انقلاب است، گفت: افرادی که اطلاعات کافی ندارند چنین اظهاراتی را مطرح می‌کنند، رهبری مجلس یازدهم را انقلابی‌ترین مجلس خواند و قطعا اگر انقلابی‌ترین باشیم، جهادی‌ترین و قوی‌ترین مجلس هم خواهیم بود؛ مجلس یازهم حدالامکان بنای تنش زایی ندارد.

او درخصوص در راس امور بودن مجلس یازدهم بیان کرد: مجلس یازدهم کاملا در راس امور است. مجلس به همه امورات کشور ورود پیدا کرده است.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها