کد خبر: 433660
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۱۶:۰۰:۱۵
| |

بیژن نوباوه، نماینده مجلس:

امنیتی از قبال برقراری روابط با رژیم صهیونیستی متصور نباشید

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن هشدار به سران رژیم بحرین به علت علنی کردن روابط با رژیم اسرائیل گفت: این اقدام نه تنها امنیتی برای کشورهای حاشیه خلیج فارس به همراه ندارد بلکه آن را مخدوش می‌کند.

امنیتی از قبال برقراری روابط با رژیم صهیونیستی متصور نباشید
کد خبر: 433660
|
۱۳۹۹/۰۶/۲۸ ۱۶:۰۰:۱۵

اعتمادآنلاین| نماینده مردم تهران در مجلس ضمن هشدار به سران رژیم بحرین به علت علنی کردن روابط با رژیم اسرائیل گفت: این اقدام نه تنها امنیتی برای کشورهای حاشیه خلیج فارس به همراه ندارد بلکه آن را مخدوش می‌کند.

بیژن نوباوه ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط میان رژیم بحرین و رژیم صهیونیستی گفت: اقدام خائنانه برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس در عادی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی، اقدامی است که از پیش از سوی آمریکا طراحی شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: البته از پیش از این نیز کشورهایی همچون امارات و بحرین دست در دست سران رژیم صهیونیستی گذاشته بودند و هدایت حکومت آنها نیز به دست این رژیم جعلی صورت می گرفت.

وی یادآور شد: پیش از این برخی کشورهای منطقه که چشم خود را روی خیانت همسایگان خود بسته بودند، امروز به این باور ایران که برخی کشورهای عربی از پشت به جهان اسلام خنجر می زنند، رسیدند.

نوباوه ادامه داد: سال‌ها است رژیم بحرین، امارات و عربستان سعودی با اسرائیل در روابط مختلف سیاسی بوده اند و در مهم ترین آن از پروژه معامله قرن حمایت کردند اما امروز به صورت خیانت‌باری روابط خود را علنی کرده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با هشدار به سران کشورهای خلیج فارس که تصور می کنند با عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل، امنیت‌شان تأمین می شود، عنوان کرد: علنی کردن روابط با رژیم صهیونیستی هیچ امنیتی برای آنها در خلیج فارس نمی آورد بلکه آن را مخدوش می کند و هر اقدام اسرائیل باعث آسیب‌پذیری هم پیمانان آنها در منطقه می شود.

وی افزود: ملت‌های مسلمان امروز رژیم صهیونیستی را کثیف‌ترین عنصر جنایتکار ضداسلام می‌دانند و عادی‌سازی روابط با آنها را برنمی‌تابند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه با این اقدام خائنانه سران رژیم بحرین حرکت درونی ملت این کشور شکل تازه تری پیدا خواهد کرد، خاطرنشان ساخت: سران بحرین علنا اعلام کردند با آرمان‌های فلسطین دشمن هستند از این رو ملت آنها ساکت نمانده و قطعا واکنش نشان خواهند داد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها