کد خبر: 433930
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۰۹:۰۹:۲۴
| |

چرا استقلال شفاف نیست؟

چرا استقلال شفاف نیست و مدام و پشت‌سر هم بیانیه صادر می‌کند؟ در برهه‌ای تصور می‌شد هدف مدیر‌عامل از سفر به ایتالیا مذاکره با استراماچونی برای گرفتن تخفیف از او بوده در حالی که بعد مشخص شد نیت اصلی مذاکره با استراماچونی برای حضور دوباره او در اردوی آبی بوده است.

چرا استقلال شفاف نیست؟
کد خبر: 433930
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۰۹:۰۹:۲۴

اعتمادآنلاین| ‌ باشگاه استقلال دیروز در مورد گمانه‌زنی رسانه‌ها در مورد سرمربی جدید این تیم اطلاعیه‌ای را صادر کرد. در این اطلاعیه می‌خوانیم: «باشگاه استقلال در آستانه دیدار مقابل الشرطه در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، اما متأسفانه شایعات مختلفی درخصوص توافق با سرمربی جدید مطرح شده است. باشگاه استقلال حمایت خود از کادر فنی و بازیکنان را اعلام داشت و بر همدلی و اتحاد برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان تأکید کرد و انتشار چنین شایعاتی جای تعجب دارد. همه تمرکز مجموعه باشگاه استقلال به آرامش و موفقیت در لیگ قهرمانان معطوف شده و از هواداران عزیزمان انتظار داریم به نظرات شخصی و شایعات توجه نکند. از رسانه‌های محترم و هواداران گرامی تقاضا می‌کنیم از بیان شایعات و گمانه‌زنی‌های نادرست خودداری کنند.»

سؤال مهم اینجاست چرا استقلال شفاف نیست و مدام و پشت‌سر هم بیانیه صادر می‌کند؟ در برهه‌ای تصور می‌شد هدف مدیر‌عامل از سفر به ایتالیا مذاکره با استراماچونی برای گرفتن تخفیف از او بوده در حالی که بعد مشخص شد نیت اصلی مذاکره با استراماچونی برای حضور دوباره او در اردوی آبی بوده است و به همین بهانه فرهاد مجیدی از استقلال استعفا کرد. حالا که مجیدی از استقلال جدا شد و تیم جام را از دست داد، استراماچونی می‌گوید پای مذاکره‌ای در میان نبوده است. در این برهه از زمان همه به خوبی می‌دانند مجید نامجومطلق به صورت موقت سرمربی آبی‌ها شده و به زودی مربی جدید استقلال معرفی می‌شود، اما تأکید باشگاه استقلال بر این است که قضیه را به گونه‌ای جلوه دهد که این‌چنین نیست. بازی با افکار گویی قرار است همچنان ادامه داشته باشد در حالی که هیچ چیز بهتر از صداقت نیست و باشگاهی که صادق باشد هیچ‌گاه نیاز ندارد برای افکار عمومی بیانیه‌ای صادر کند.

هیچ اشکالی پیش نمی‌آید اگر باشگاه استقلال بگوید مجید نامجومطلق سرمربی موقت تیم است یا در صورت ارائه بازی‌های خوب در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان مربی اصلی تیم برگزیده می‌شود. بدون شک اگر این خبر رسانه‌ای شود، باز هم مجید نامجومطلق با همه توان برای آبی‌ها مربیگری خواهد کرد چراکه عملکرد خوب در قطر حتی اگر منجر به سرمربی شدن او در تیم آبی نشود، موجب نگاه دیگر تیم‌ها به او خواهد شد. چه وقت صداقت جای خود را به مصلحت‌اندیشی خواهد داد؟

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها