ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیان همدان از سوی گروه جهادی منتظران ظهور + ویدئو

گروه جهادی منتظران ظهور از دیروز با حضور در زندان مرکزی همدان مشغول درمان بیماری‌های دهان و دندان زندانیان هستند و هر روز 400 نفر از زندانیان را معاینه و ویزیت می‌کنند.

ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به زندانیان همدان از سوی گروه جهادی منتظران ظهور + ویدئو
کد خبر: 433980
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۱۲:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| گروه جهادی منتظران ظهور از دیروز با حضور در زندان مرکزی همدان مشغول درمان بیماری‌های دهان و دندان زندانیان هستند و هر روز 400 نفر از زندانیان را معاینه و ویزیت می‌کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، گروه جهادی منتظران ظهور از دیروز با حضور در زندان مرکزی همدان مشغول درمان بیماری‌های دهان و دندان زندانیان هستند و به زندانیانی که دارای بیماری‌های دهان و دندان هستند خدمات دندانپزشکی رایگان ارایه می‌کنند.

به گفته مدیرکل زندان‌های استان همدان این گروه جهادی 40 نفره هر روز 400 نفر از زندانیان را معاینه و ویزیت می کنند.

وی بیان داشت:کلیه مددجویانی که در زندان همدان و در کانون اصلاح و تربیت و در اردوگاه ما مشکل دهان و دندان دارند از سوی این تیم به آنها خدمات دندانپزشکی ارایه می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان همدان افزود: این گروه بدون هیچ‌گونه چشمداشتی این اقدام را انجام می‌دهند تا جایی که یونیت‌های دندانپزشکی را نیز خودشان تقبل کرده و وارد زندان کردند.

مسئول تیم جهادی منتظران گروه نیز عنوان کرد: ما در هشت زندان کشور این اقدام را انجام دادیم که اولین برنامه فرااستانی ما اصفهان بود و دومین برنامه نیز در استان همدان انجام شد و با این تیم 40 نفره خدمات تخصصی دندانپزشکی را ارایه می‌کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها