معاون وزیر ورزش و جوانان:

برای رفع تعلیق جودو 30 روز فرصت داریم

مهدی علی‎نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: 11 ماه است تعلیق هستیم و فدراسیون جودو به دادگاه شکایت کرد و جلسه آن انجام شد  و محتویات دادگاه محرمانه بود اما به طرفین فرصت داده شد ظرف 30 روز مذاکره کنند و به توافق برسند.

برای رفع تعلیق جودو 30 روز فرصت داریم
کد خبر: 433983
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۱۲:۱۷:۴۸

اعتمادآنلاین| ‌ مهدی علی نژاد در مجمع سالیانه فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: حضور علی مرادی در این سالها برای وزنه برداری مغتنم بوده است. وزنه برداری با توجه پتانسیلی که دارد نیاز به کار بیشتر دارد. اینکه جمعیت آن در سال98 نسبت به 97 کمتر شده نیاز به بررسی دارد. یکی از نکات مثبت در پنج سال اخیر می بینیم توجه به رده های پایه است. باید شرایط ایجاد کنیم به تک چهره ها وابسته نباشیم که اگر آسیب دیدند و یا بازنشسته شدند دچار خلا نشویم.

او ادامه داد: بودجه فدراسیون برای سال 99 افزایش قابل توجهی کرد تا بخشی از مشکلات خود را حل کند. با وجود شرایط کرونا و سخت بودن شرایط اقتصادی تلاش می کنیم حمایت از فدراسیون بیشتر شود. البته توقع این است وزنه برداری از لحاظ جمعیت و قهرمانی بیشتر شود تا چهره های جدیدی معرفی شوند و وقتی قهرمانی کنار رفت بدون جایگزین نباشد. ما دو سهمیه. المپیک را خواهیم گرفت و امیدوارم وزنه برداری در المپیک کمک زیادی به مدال آوری کاروان کند.

علی نژاد در حاشیه مجمع وزنه برداری در جمع خبرنگاران گفت: وزنه برداری ایران از قدرت های دنیا است و در ایران جزو سه رشته مدال آور بوده است و نشان دهنده اهمیت این رشته است.

او در مورد اینکه گفته می شود صورت حساب های مالی به برخی اعضای مجمع ارسال نشده است، گفت: اطلاع ندارم و به عنوان رییس مجمع صورت مالی دریافت کردم و کسی هم اعتراضی نداشت.

علی نژاد در مورد اینکه تاخیر یکساعته در مجمع داشت و جلسه او با وزیر در چه مورد بود، تصریح کرد: من یک ساعت دیر نیامدم چون مجمع قرار بود 10 و نیم برگزار شود و من 20 دقیقه تاخیر داشتم و در مورد یک موضوعی بود.

او در مورد اینکه میراسماعیلی گفته در مورد جودو جلسه دارند گفت: از خودشان بپرسید.

علی نژاد در مورد جودو تاکید کرد: 11 ماه است تعلیق هستیم و فدراسیون جودو به دادگاه شکایت کرد و جلسه آن انجام شد و محتویات دادگاه محرمانه بود اما به طرفین فرصت داده شد ظرف 30 روز مذاکره کنند و به توافق برسند در غیر این صورت دادگاه اعلام رای می کند. این مذاکرات فرصت خوبی است تا موضوعاتی که بین فدراسیون ایران و فدراسیون بین المللی حل و فصل شود.

او ادامه داد: فدراسیون ایران دنبال تفاهم است و فدراسیون بین المللی هم همین طور و هر دو طرف از این موضوع استقبال کردند. در نهایت
صبر کنیم مذاکرات به چه صورت خواهد بود امیدوارم در نهایت تفاهم ها شکل بگیرد.

علی نژاد در مورد ضرورت اعزام حدادی به آلمان برای درمان خار پاشنه گفت: فدراسیون دوومیدانی درخواستی برای عمل حدادی داشت که من به مرجع آن که فدراسیون مزشکی ورزشی است ارجاع دادم و دو جلسه کمیسیون تشکیل شد. حدادی مصر بود پزشک معالج تضمین بدهد به موقع به تمرینات برگردد و جمع بندی فدراسیون پزشکی این بود خارج از ایران عمل شود. پزشک معالج او نیز نامه ای زده بود تصمین های لازم را داده بود. فدراسیون پزشکی ورزشی متولی این کار است و هزینه ها را بر اساس وظایفی حمایت درمانی که دارد پرداخت می کند.

او ادامه داد: البته در مورد موضوعات پزشکی مادربزرگ ها هم صحبت می کنند و باید اجازه بدهیم متخصصان صحبت کنند حتی خود من هم اندوخته ای در بحث پزشکی دارم نظری ندادم و به مجموعه پزشکی کشور احترام بگذاریم. اگر وزارت ورزش و کمیته می خواستند تصمیم بگیرند خیلی کارشناسی نبود اما فدراسیون پزشکی این کار را انجام داد. تشخیص پزشکان ما این بوده است که به آلمان برود. از این رو هجمه به ورزشکار المپیکی و فدراسیون پزشکی ورزشی دور از انصاف است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها