«جو بل خوب» توسط کمپانی سولستیک استودیوز خریداری شد

فیلم سینمایی «جو بل خوب» با نقش آفرینی مارک والبرگ توسط کمپانی سولستیک استودیوز خریداری شد.

«جو بل خوب» توسط کمپانی سولستیک استودیوز خریداری شد
کد خبر: 434006
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ ۱۳:۰۲:۱۴

اعتمادآنلاین| طبق اعلام منابع رسمی و نزدیک به این سایت، کمپانی سولستیک استودیوز حقوق انتشار جهانی فیلم درام «کمپانی سولستیک استودیوز» با بازی مارک والبرگ را با پرداخت 20 میلیون دلار دریافت کرده است.

فیلم سینمایی «جو بل خوب» که توسط رینالدو مارکوس گرین کارگردانی شده در تاریخ 13 سپتامبر در جشنواره بین المللی و مجازی فیلم تورنتو به نمایش گذاشته شده بود. این قرارداد روز گذشته منعقد شده و این کمپانی قصد دارد فیلم را در فصل جوایز پیش رو در سینما‌ها اکران کند.

این فیلم که رید میلر، کانی بریتون و گری سنسی هم در آن بازی می‌کنند، بر اساس داستان واقعی جو بل و پسر 15 ساله اش به نام جیدن ساخته شده که در سال 2013 ببه دلیل مسائلی مورد قلدری قرار می‌گیرد و از این بابت دست به خودکشی می‌زد.

کمپانی سولستیک استودیو در سال 2018 تاسیس شده است و توانسته نام خود را در ماه‌های اخیر سر زبان‌ها بی اندازد، چرا که یکی از نخستین توزیع کننده‌هایی بود که فیلم جدیدی را در طول دوران همه گیری کرونا راهی سینما‌ها کرد. نام این فیلم «نامتعادل» با بازی راسل کرو بود که در گیشه آمریکای شمالی 14 میلیون دلار و در گیشه بین المللی 12 میلیون دلار فروخت.

مارک والبرگ که سابقه نامزدی اسکار با فیلم سینمایی «رفتگان» را دارد، علاوه بر نقش آفرینی در این فیلم، در گروه تهیه کنندگان آن نیز قرار دارد. مارکوس گرین، کارگردان این فیلم هم برای به پایان رساندن فیلم سینمایی «کینگ ریچارد» محصول کمپانی برادران وانر در تلاش است که ویل اسمیت در نقش اصلی آن بازی می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها