«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا| مسافرت بدون مقصد؛ راهکار یک شرکت‌ هوایی در استرالیا برای فرار از ورشکستگی

در سایه شیوع ویروس کرونا که منجر به توقف بسیاری از سفرها و فلج شدن شرکت‌هایی هوایی جهان شده است یک شرکت خطوط هوایی سفرهای بدون مقصدی تدارک دید تا هم عاشقان سفر را راضی نگه دارد و هم زیان‌های خود را جبران کند.

ویروس کرونا| مسافرت بدون مقصد؛ راهکار یک شرکت‌ هوایی در استرالیا برای فرار از ورشکستگی
کد خبر: 434085
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۳ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در سایه شیوع ویروس کرونا که منجر به توقف بسیاری از سفرها و فلج شدن شرکت‌هایی هوایی جهان شده است یک شرکت خطوط هوایی سفرهای بدون مقصدی تدارک دید تا هم عاشقان سفر را راضی نگه دارد و هم زیان‌های خود را جبران کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سی‌ان‌ان خبر داد، یکی از شرکت‌های هوایی استرالیا تلاش می‌کند تا در عین تقدیم سرویس لازم به عاشقان سفرهای هوایی در سایه ادامه شیوع ویروس کرونا در جهان و محدودیت‌های مسافرتی موجود، خود را نیز از ورشکستگی نجات دهد.

شرکت هوایی کانتاس استرالیا به عاشقان مسافرت‌های هوایی خبر داد می‌توانند سفر هفت‌ساعته‌ای را با هواپیماهایش تجربه کنند.

قرار است در این سفر بدون مقصد، هواپیمای حامل مسافران از فراز مناطق زیبا پرواز کند و بدون آنکه در فرودگاهی به زمین بنشیند مجدداً به مبدأ بازگردد.

مسافران این پرواز قرار است بعد از عبور از چند ایالت استرالیا بر فراز مناطق دوردستی در این کشور نیز به پرواز درآیند.

علاوه بر این، آنها خواهند توانست این بار در آسمان مناطق گردشگری استرالیا از جمله بندر سیدنی سیاحت کنند، در عین حال شماری از هنرمندان نیز هنگام پرواز برای مسافران برنامه اجرا خواهند کرد.

این شرکت هواپیمایی قول داده است یک بوئینگ 787 دریم‌لاینر را که در پروازهای قاره‌پیما مورد استفاده قرار می‌گیرد برای این برنامه اختصاص دهد تا مسافران از ارتفاع 30 هزارپایی مناظر را به شکل ایده‌آلی تماشا کنند.

طبق اعلام کانتاس، هر 134 بلیت از درجه‌های مختلف این پرواز به فروش رفته و قرار است اولین مسافرت در تاریخ 10 اکتبر آینده انجام شود.

هزینه هر بلیت این پرواز بین 566 تا 2734 دلار آمریکاست که ظرف 10 دقیقه به فروش رسید.

پیش از این نیز شرکت‌های هوایی تایوان و ژاپن طرح‌های مشابهی را به اجرا درآورده بودند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها