روایت کرباسچی از دیدار با کروبی / کرباسچی: همیشه دغدغه کروبی مردم، انقلاب و جمهوری اسلامی و منافع کشور بوده است

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی درخصوص دغدغه‌های مطرح‌شده کروبی در این دیدار گفت: همیشه دغدغه او مردم و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و منافع کشور بوده است و او همه عمرش را به پای این دغدغه گذاشته است. 

روایت کرباسچی از دیدار با کروبی / کرباسچی: همیشه دغدغه کروبی مردم، انقلاب و جمهوری اسلامی و منافع کشور بوده است
کد خبر: 434166
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۱ ۱۱:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| شب گذشته یکی از کانال‌های خبری تلگرام از دیدار غلامحسین کرباسچی و محمد قوچانی با حجت‌الاسلام کروبی خبرداد. در عکسی که از این دیدار منتشر شد علاوه بر کرباسچی و قوچانی، یکی از پسران کروبی و قدرت‌الله علیخانی، هم دیده می شوند.

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، در رابطه با این دیدار گفت: در این دیدار کروبی با وجود کسالت جسمی که داشت اما از روحیه و حال خوبی برخوردار بود.

او ادامه داد: بحث‌های مختلفی در این دیدار مطرح شد، وضعیت گذشته، حال و آینده را مورد بحث قرار دادیم. او بیش از هر چیزی نگران مشکلات مردم و کشور است و نگرانی‌هایی را در این خصوص بیان کرد.

کرباسچی درخصوص دغدغه‌های مطرح شده کروبی در این دیدار گفت: همیشه دغدغه او مردم و انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و منافع کشور بوده است و او همه عمرش را به پای این دغدغه گذاشته است.

او در پاسخ به این سوال که پیرامون بحث انتخابات چه گفت‌وگویی با آقای کروبی داشتید گفت: فعلا او در حال بررسی اوضاع، احوال و شرایط انتخابات است.

کرباسچی گفت: امیدوارم شاهد خبرهای خوبی بیش از این باشیم.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها