کد خبر: 434367
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ ۱۰:۵۰:۴۴
| |

بهای نفت برنت افزایش یافت

قیمت نفت در اوایل معاملات روز سه شنبه بالا رفت تا بخشی از ضرر سنگین شب گذشته را جبران کند.

بهای نفت برنت افزایش یافت
کد خبر: 434367
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ ۱۰:۵۰:۴۴

اعتمادآنلاین| بهای معاملات نفت برنت 14 سنت معادل 0.3 درصد افزایش یافت و به 41 دلار و 58 سنت در هر بشکه رسید.

بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در اکتبر که روز سه شنبه منقضی می شود، 19 سنت معادل 0.5 درصد افزایش یافت و به 39 دلار و 50 سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات برای تحویل در نوامبر 13 سنت معادل 0.3 درصد افزایش یافت و به 39 دلار و 67 سنت رسید.

قیمتهای نفت که روز دوشنبه حدود چهار درصد سقوط کردند، در شرایطی ثابت ماند که پالایشگاههای تگزاس با وجود پیش بینیهای سیل شدید تعطیل نکردند و انتظار می رود طوفان گرمسیری بتا ضعیف شده و نگرانیها نسبت به تقاضای پالایشگاههای آمریکا برای خوراک را کمتر کند.

افت شدید قیمتها در روز دوشنبه ناشی از نگرانیها نسبت به افزایش موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در بازارهای بزرگ و احتمال وضع جدید قرنطینه و فلج شدن بیشتر تقاضا بود. این امر احتمال این که بازگشت نفت لیبی به بازار در شرایط نامناسبی روی می دهد را تقویت کرد.

شرکت ملی نفت لیبی روز دوشنبه اعلام کرد تولید نفت هفته آینده به حدود 260 هزار بشکه در روز خواهد رسید و متعاقب آن کشتیها از 23 سپتامبر وارد خواهند شد تا نفت موجود در مخازن را در طول 72 ساعت بعد حمل کنند و روند بارگیری در روزهای بعد در بنادر ایمن انجام می گیرد.

بازارها نسبت به تقاضا در کشورهایی مانند انگلیس که محدودیتهای جدید وضع شده است، نگران هستند. مقامات بهداشتی آمریکا هم درباره موج جدیدی که با نزدیک شدن زمستان در پیش است، هشدار دادند.

بر اساس گزارش رویترز، معامله گران منتظر آمار ذخایر نفت آمریکا هستند که روز سه شنبه از سوی موسسه امریکن پترولیوم منتشر می شود. تحلیلگران در نظرسنجی رویترز پیش بینی کرده اند ذخایر نفت و بنزین آمریکا هفته گذشته کاهش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها