بر اساس اعلام سخنگوی گمرک:

بیش از 35 میلیون دلار پوشاک به 29 کشور جهان صادر شد

کشورمان در 5 ماهه اول سال 99 اقدام به صادرات بیش از 4 هزارو 527 تن انواع پوشاک به ارزش 35 میلیون و 190 هزار و 52 دلار، انواع پوشاک به 29 کشور جهان کرده است.

بیش از 35 میلیون دلار پوشاک به 29 کشور جهان صادر شد
کد خبر: 434452
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ ۱۴:۴۴:۴۳

اعتمادآنلاین| سید روح اله لطیفی با تشریح میزان تجارت پوشاک کشورمان گفت: در 5 ماهه اول سال جاری بالغ بر 4هزارو 527 تن انواع پوشاک به ارزش 35 میلیون و 190 هزارو 52 دلار از کشورمان به بیش از 29 کشور جهان صادر شده است واین در حالی است که کشورهای مقصد پوشاک ایران در سال گذشته صرفا 4 کشور افغانستان ، روسیه، عراق ویمن بوده است.

لطیفی افزود: در حال حاضر پوشاک تولید کشورمان به عراق، کویت، استرالیا، ارمنستان، آذربایجان، ازبکستان، روسیه، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، قرقیزستان، آلمان، کره، ژاپن، امارات، انگلستان، ونزوئلا، ساحل عاج، ایتالیا، ترکیه، کانادا، قطر، عمان، نیجریه، سوئیس، پاکستان، گرجستان، اسپانیا و دانمارک صادر شده است.

دبیر شورای اطلاع رسانی گمرک در خصوص میزان واردات پوشاک نیز خاطر نشان کرد : اگرچه واردات تجاری پوشاک ممنوع است ولیکن میزان واردات پوشاک در این مدت زمان مشخص کمتر ازدو و نیم تن وبه ارزش 514 هزارو 441 دلار بوده که غالبا به صورت مسافری و یا پستی بوده است .

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها