کد خبر: 434461
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ ۱۵:۰۶:۳۰
| |

یونایتد به دنبال جذب عثمان دمبله

مدیران باشگاه منچستریونایتد در پی این هستند تا عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسلونا را با قرارداد قرضی یک ساله به خدمت بگیرند.

یونایتد به دنبال جذب عثمان دمبله
کد خبر: 434461
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ ۱۵:۰۶:۳۰

اعتمادآنلاین| نشریه انگلیسی «دیلی‌ رکورد» گزارش داد؛ باشگاه منچستریونایتد در حال مذاکره با باشگاه بارسلونا برسر به خدمت گرفتن عثمان دمبله از این تیم اسپانیایی است. بر اساس این گزارش؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد در پی این هستند تا این مهاجم فرانسوی را با قرارداد قرضی یک ساله به خدمت بگیرند اما بارسلونا تنها در صورتی حاضر به واگذاری دمبله به منچستریونایتد است که بند خرید اجباری در این قرارداد گنجانده شود.

دمبله که در سال 2017 پس از یک فصل حضور در بوروسیا دورتموند با قراردادی پنج ساله به ارزش 105 میلیون یورو به علاوه 40 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده به بارسا پیوست، نتوانسته انتظارات را در این تیم برآورده کند و البته مصدومیت‌های پی‌درپی هم نقش پررنگی در این امر داشته است.

بارسلونا قصد دارد در این تابستان عثمان دمبله 23 ساله را با قرارداد قطعی به فروش برساند و در حال حاضر روی این مهاجم فرانسوی که تنها دو سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش باقی مانده، 100 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

او تاکنون در 74 بازی از رقابت‌های مختلف برای کاتالان‌ها به میدان رفته و 19 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها