حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش:

موضوع سند تحول بنیادین مهم‌ترین مأموریت آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش گفت: موضوع سند تحول بنیادین مهم‌ترین مأموریت آموزش و پرورش است که من در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کردم که ما نمی‌توانیم بگوییم سند تحول یک برنامه است در کنار سایر برنامه‌ها.

موضوع سند تحول بنیادین مهم‌ترین مأموریت آموزش و پرورش است
کد خبر: 434492
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۱ ۱۶:۳۶:۵۴

اعتمادآنلاین| وزیر آموزش و پرورش گفت: ما نمی‌توانیم سند تحول آموزش را یک اولویت بدانیم در کنار سایر اولویت‌ها؛ همه آموزش و پرورش یعنی سند تحول، لذا همه تلاش ما معطوف به آن است که این سند را اجرایی کنیم.

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش امروز (سه‌شنبه یکم مهرماه) بعد از حضور در کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: موضوع سند تحول بنیادین مهم‌ترین مأموریت آموزش و پرورش است که من در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کردم که ما نمی‌توانیم بگوییم سند تحول یک برنامه است در کنار سایر برنامه‌ها.

وی افزود: ما نمی‌توانیم سند تحول آموزش را یک اولویت بدانیم در کنار سایر اولویت‌ها؛ همه آموزش و پرورش یعنی سند تحول، لذا همه تلاش ما معطوف به آن است که سند تحول را اجرایی کنیم.

وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: در کمیسیون آموزش مجلس گزارشی را از اقداماتی که از بدو ابلاغ سند تحول در آموزش و پرورش در دوره‌های مختلف و وزرای مختلف انجام‌شده ارائه کردیم. ضمن اینکه گزارشی هم در دوره فعلی ارائه کردم.

حاجی‌میرزایی گفت: اعضای کمیسیون آموزش مجلس نقطه‌نظراتی درباره سند تحول آموزش و پرورش داشته و نظرات‌شان را اعلام کردند و انشاءالله ادامه مباحث در جلسات بعد پیگیری خواهیم کرد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها