کد خبر: 434567
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۳ ۱۵:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

وقتی نخست‌وزیر بریتانیا هم از شرایط بد درآمدش می‌نالد

بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا، از شرایط بد درآمد خود نزد شماری از دوستان نزدیکش شکایت کرده و  گفته حقوقش کفاف استخدام یک پرستار را برای فرزند جدیدش نمی‌دهد.

وقتی نخست‌وزیر بریتانیا هم از شرایط بد درآمدش می‌نالد
کد خبر: 434567
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۳ ۱۵:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بوریس جانسون نخست‌وزیر بریتانیا از شرایط بد درآمد خود نزد شماری از دوستان نزدیکش شکایت کرده و گفته حقوقش کفاف استخدام یک پرستار را برای فرزند جدیدش نمی‌دهد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه «تایمز» گزارش داد، جانسون از میزان حقوق خود و منزلی که دولت انگلیس برایش در نظر گرفته شکایت دارد و معتقد است مستحق دریافت امتیازات بیشتری است.

یکی از دوستان نزدیک جانسون در این باره به یک روزنامه بریتانیایی گفت: نخست‌وزیر از ناتوانی در تامین هزینه استخدام پرستار بچه‌اش که چند ماه پیش به دنیا آمده نگران و ناراحت است.

گفته می‌شود حقوق سالانه جانسون بعد از کسورات و کاهشی که به واسطه شیوع ویروس کرونا اعمال شده، 150 هزار پوند معادل 192 هزار دلار است.

این در حالی است که پیش از این روزنامه دیلی‌تلگراف گزارش داده بود، حقوق سالانه جانسون بدون اعمال کسورات 350 هزار پوند یعنی معادل 450 هزار دلار در سال است!

دوست نزدیک جانسون افزود: اکنون یک خدمتکار و یک نظافتچی در منزل جانسون مشغول کار هستند و او نگران آن است که نتواند از پس هزینه استخدام پرستار فرزند جدیدش برآید.

گفته می‌شود چهار فرزند از 6 فرزند جانسون همچنان تحت حمایت مالی او هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها