«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

روابط ابوظبی-تل‌آویو شتاب روزافزونی گرفته است

در حالی که افیخای ادرعی سخنگوی عرب‌زبان ارتش اسرائیل در صفحه خود در فضای مجازی اعلام کرد از دوبی برایش شیرینی ارسال شده است، رسانه‌های اسرائیلی از تلاش باشگاه‌های اماراتی برای خرید بازیکنان فوتبال اسرائیلی و نیز راه‌اندازی جشنواره سینمایی دوجانبه سخن می‌گویند.

روابط ابوظبی-تل‌آویو شتاب روزافزونی گرفته است
کد خبر: 434579
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۵ ۰۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که افیخای ادرعی سخنگوی عرب‌زبان ارتش اسرائیل در صفحه خود در فضای مجازی اعلام کرد از دوبی برایش شیرینی ارسال شده است، رسانه‌های اسرائیلی از تلاش باشگاه‌های اماراتی برای خرید بازیکنان فوتبال اسرائیلی و نیز راه‌اندازی جشنواره سینمایی دوجانبه سخن می‌گویند.

به گزارش اعتمادآنلاین، افیخای ادرعی با انتشار تصویری از خود با یک جعبه شیرینی از یک برند اماراتی، از کسانی که آن را برایش از امارات متحده عربی ارسال کرده‌ بودند، تشکر کرد.

در این حال پایگاه اطلاع‌رسانی «ای24نیوز» اسرائیل خبر داد، برخی از باشگاه‌های امارات به دنبال خرید یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال اسرائیل هستند و قصد دارند این بازیکن را که در تیم‌های برایتون انگلیس و سلتیک اسکاتلند بازی می‌کرده، به خدمت بگیرند.

پیش از این نیز رسانه‌ها از تلاش چند سرمایه‌گذار اماراتی برای خرید یکی از باشگاه‌های لیگ فوتبال اسرائیل که اتفاقاً گرایش‌های بسیار نژادپرستانه و ضدعربی دارد، خبر داده بودند.

در همین چارچوب و در راستای شتاب روزافزون عادی‌سازی روابط بین ابوظبی و تل‌آویو که ظاهراً سال‌ها پنهان باقی مانده بود، رویترز خبر داد، کمیته فیلم‌های ابوظبی، صندوق سینمای اسرائیل و مدرسه سینما و تلویزیون سام اشپیگل قدس توافقنامه سه‌جانبه‌ای را برای آموزش و تولید محصولات سینمایی به امضا رساندند.

بر اساس این توافقنامه، قرار است جشنواره سینمایی منطقه‌ای هم به طور متناوب در ابوظبی و یکی از شهرهای فلسطین اشغالی برگزار شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها