جریمه پلیس برای نصابان غیرمجاز تابلوی آژانس روی خودروهای شخصی

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از جریمه و جمع آوری تابلوهای غیرمجاز آژانس، تاکسی تلفنی و ... از روی سقف خودروهای شخصی خبرداد.

جریمه پلیس برای نصابان غیرمجاز تابلوی آژانس روی خودروهای شخصی
کد خبر: 434611
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۱۰:۵۵:۰۶

اعتمادآنلاین| سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در حاشیه اجرای این طرح با اشاره به خودروهایی که تابلو روی سقف آنها قرار گرفته می‌شود گفت: طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز خودروهای شخصی آغاز شده و ماموران پلیس راهور با خودورهای مسافربر شخصی و غیر مجازی که اقدام به نصب تابلوهای آژانس برروی سقف خودروی خود کرده باشند، برخورد قانونی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برخی از رانندگان خودروهای شخصی اقدام به نصب تابلوی آژانس بر روی سقف خودروی خود کرده تا اطمینان مسافران را جلب کنند، گفت: انجام چنین کاری بدون مجوز مربوطه ممنوع بوده و ماموران پلیس راهور فاتب به محض مشاهد خودرو را متوقف و ضمن اعمال قانون راننده را موظف و مکلف به برداشتن تابلو خواهند کرد.


معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب همچنین گفت: براساس این طرح خودروهایی که در آژانس‌ها کار می‌کنند، باید 9 مورد را رعایت کنند تا به عنوان عضو آژانس‌های مجاز محسوب شوند که بر همین اساس داشتن گواهینامه ب 2 و یا گواهینامه پایه دوم قدیمی، الصاق نوار شطرنجی سیاه و سفید با عرض 20 سانتی‌متر روی در موتور صندوق عقب، بغل نویسی مشخصات آژانس روی دو در جلو، نصب تابلوی سقفی و نوشتن نام آژانس مجاز برای خودروهای در اختیار آژانس‌های مجاز، الزامی است.

به گفته وی داشتن معاینه فنی، حداقل 23 سال سن، داشتن دفترچه همکاری یا فعالیت آژانس و داشتن کد آژانس و کد خودرو و نداشتن سابقه تخلفات حادثه ساز از جمله شرایط دیگر کار در آژانس‌ها و فعالیت خودروی آژانس در سطح شهر است.

بهرام آبادی گفت: تمام آژانس‌های تاکسی تلفنی برای تردد در شهر باید علایم مشخص متعلق به آژانس و نام آژانس محل فعالیت خود را نصب کنند و در صورت درخواست پلیس مدارک کامل آژانس را همراه داشته و ارائه کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها