کد خبر: 434634
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۱۱:۵۹:۲۰
| |

ژاوی:

بازی با سپاهان بسیار دشوار است

ژاوی هرناندز سرمربی السد، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سپاهان گفت: مقابل سپاهان مسلماً باید برای پیروزی به میدان برویم. سپاهان تیمی بسیار قوی و با شخصیت است که به خوبی دفاع می‌کنند، بازی با توپ قدرتمندی دارند و ‌رویارویی با آن‌ها برای هر تیمی در آسیا بسیار دشوار است.

بازی با سپاهان بسیار دشوار است
کد خبر: 434634
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۱۱:۵۹:۲۰

اعتمادآنلاین| ژاوی هرناندز در نشست خبری دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: خوشحال هستم که قبل از بازی آخر به مرحله بعدی صعود کردیم و نباید برای راهیابی به مرحله بعد نگران نتیجه مقابل یک رقیب بسیار دشوار باشیم. مقابل سپاهان مسلماً باید برای پیروزی به میدان برویم. سپاهان تیمی بسیار قوی و با شخصیت است که به خوبی دفاع می‌کنند، بازی با توپ قدرتمندی دارند و ‌رویارویی با آن‌ها برای هر تیمی در آسیا بسیار دشوار است.

او ادامه داد: ما هنوز شانس کسب مقام نخست گروه را داریم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در صدر جدول قرار بگیریم. دو بازیکن محروم داریم که زمان مناسبی برای محرومیت است، چرا که بازیکنان در خلال این تورنمنت طولانی احتیاج به استراحت هم دارند. خوشحال هستم که جوانان بسیار خوبی در السد حضور دارند که می‌توان به آن‌ها میدان داد تا خود را در رقابت‌هایی اینچنین ثابت کنند.

سرمربی السد در پاسخ به سوالی درباره امکان صدرنشینی السد گفت: ما باید منتظر نتیجه بازی خودمان مقابل سپاهان باشیم و ببینیم النصر هم چه نتیجه‌ای به ‌دست می‌آورد. بعد از آن نگران این خواهیم بود که در مرحله بعد مقابل کدام تیم قرار بگیریم. پرسپولیس یا هر تیم دیگری در جمع هشت تیم دیگر اولین مرحله حذفی منطقه غرب رقبای دشواری خواهند بود. سال گذشته مقابل الدحیل قرار گرفتیم، اما در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا با یک اشتباه، از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازماندیم. فعلاً تمام تمرکز ما روی بازی با سپاهان هست.

او در پایان گفت: در مجموع تیم‌هایی که اینجا هستند را برای مراحل بعدی آنالیز کردم و پاختاکور نظر من را جلب کرده است. به عنوان یک بازیکن مقابل آن ها به میدان رفتم و آن‌ها بسیار پرقدرت هستند. بازی مقابل تیم حال حاضر آن‌ها برای هر تیمی دشوار خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها