کد خبر: 434656
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۱۲:۵۰:۲۱
| |

راهیابی فیلم و انیمیشن ایرانی به «سینه کید» آمستردام

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان آمستردام (سینه کید) امسال یک فیلم بلند و دو فیلم کوتاه ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد.

راهیابی فیلم و انیمیشن ایرانی به «سینه کید» آمستردام
کد خبر: 434656
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۱۲:۵۰:۲۱

اعتمادآنلاین| «قدم یازدهم» ساخته مریم کشکولی نیا در بخش رقابت بین‌المللی انیمیشن‌های کوتاه و «بادبادک‌ها» ساخته سید پیام کریمی نیز در بخش رقابت بین المللی فیلم های کوتاه به نمایندگی از سینمای ایران در این رویداد سینمایی حضور دارند.

همچنین فیلم «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی در بخش نمایش ویژه (Screening Club) سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی سینه کید آمستردام هلند که به شکل مجازی برگزار می‌شود، برای جمع بزرگی از فعالان حرفه‌ای سینمای کودک جهان به نمایش در خواهد آمد.

«قطار آن شب» در اولین حضور جهانی خود، برای نمایش در بخش اصلی بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی اشلینگل آلمان که از تاریخ 10 تا 17 اکتبر (19 تا 26 مهر 1399) برگزار می‌شود، پذیرفته شده است.

این فیلم با اقتباس از رمان احمد اکبرپور در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است و افشین هاشمی، سیامک صفری، مریم بوبانی، بهناز نادری، بهرام شاکری و بازیگر خردسال آیلین رشیدیان در این اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سی و چهارمین جشنواره فیلم، تلویزیون و رسانه‎های جدید «سینه کید» که بزرگترین رویداد بین المللی ویژه کودکان و نوجوانان 4 تا 14 سال است از تاریخ 7 تا 23 اکتبر 2020 (16 مهر تا 2 آبان) در شهر آمستردام هلند و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها