کد خبر: 434705
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۱۵:۰۰:۲۳
| |

بازگشت گوتسه به بایرن قوت گرفت

مدیران باشگاه بایرن مونیخ به دنبال این هستند تا یک نیروی تهاجمی ارزان‌قیمت را به ترکیب تیم تحت‌هدایت هانسی فلیک اضافه کنند و گوتسه 28 ساله می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای آنها باشد که در حال حاضر بدون تیم است.

بازگشت گوتسه به بایرن قوت گرفت
کد خبر: 434705
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۲ ۱۵:۰۰:۲۳

اعتمادآنلاین| ماریو گوتسه که پس از چهار فصل حضور در بوروسیا دورتموند تصمیم گرفت از این تیم جدا شود، ممکن است به‌عنوان بازیکن آزاد به بایرن مونیخ بازگردد. زننده گل قهرمانی آلمان در فینال جام جهانی 2014 که قراردادش با دورتموند در پایان فصل اخیر به اتمام رسید، اخیراً مورد توجه باشگاه‌هایی همچون میلان، لاتزیو، رم و فیورنتینا قرار داشت.

بر اساس گزارش نشریه آلمانی «بیلد»، مدیران باشگاه بایرن مونیخ به دنبال این هستند تا یک نیروی تهاجمی ارزان‌قیمت را به ترکیب تیم تحت‌هدایت هانسی فلیک اضافه کنند و گوتسه 28 ساله می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای آنها باشد که در حال حاضر بدون تیم است.

«بیلد» همچنین خبر داد هانسی فلیک سرمربی آلمانی باواریایی‌ها خود شخصاً با ماریو گوتسه در تماس است و قصد دارد او را برای بازگشت به جمع سرخپوشان مونیخی متقاعد کند. بال پیشین بایرن مونیخ در صورت پذیرش این پیشنهاد، قراردادی یک ساله با قابلیت تمدید برای سال دوم امضا خواهد کرد.

این هافبک آلمانی که بین سال‌های 2001 تا 2013 در بوروسیا دورتموند عضویت داشت و در سال 2009 هم به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، در سال 2013 در انتقالی جنجالی به بایرن مونیخ، رقیب دیرینه زردپوشان وستفالن پیوست.

گوتسه به مدت سه فصل در جمع باواریایی‌ها حضور داشت و در 114 بازی آمار 36 گل زده را از خود برجای گذاشت و با این تیم هفت عنوان قهرمانی از جمله سه قهرمانی در بوندس‌لیگا و دو قهرمانی در جام حذفی آلمان را تجربه کرد.

ماریو در نهایت در سال 2016 به دورتموند بازگشت و در 103 بازی آمار 14 گل زده را از خود برجای گذاشت و با این تیم به یک قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در سوپرجام آلمان دست یافت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها