معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

91 درصد از واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده است

محمد جعفر کبیری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 91 درصد واحدهای تعاونی مسکن‌مهر تحویل شده است که 14 درصد آن در زمان آقای احمدی‌نژاد و 77 درصد زمان آقای روحانی ساخته و تحویل داده شده است.

91 درصد از واحدهای مسکن مهر تحویل داده شده است
کد خبر: 434769
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۳ ۰۸:۰۸:۴۷

اعتمادآنلاین| محمد جعفر کبیری در پاسخ به این پرسش که عدم اعتماد به بخش تعاون می‌تواند به دلیل عملکرد برخی از تعاونی‌ها هم باشد که باعث بی‌اعتمادی مردم شده باشد؟ اظهار داشت: ما در حوزه توزیعی، تعاونی‌هایی داریم که امکان دارد در رابطه با آنها مسایلی را دیده باشیم که افرادی دچار مشکل شده باشند، ولی ما تعاونی تولیدی و خدماتی هم داریم.

وی افزود: ما 4 هزار تعاونی فعال در کشور داریم که 54 درصد آنها تولیدی هستند و صادرات میلیون دلاری به کشورهای منطقه و خاورمیانه دارند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: ما تعاونی‌ای داریم که بیش از 3 هزار میلیارد تومان ارزش دارایی‌هایشان است. این نشان می‌دهد که ما تعاونی موفق زیاد داریم، ولی برخی از تعاونی‌های توزیعی، ذهن مردم یا حتی سیاست‌گذاران را خدشه‌دار کرده‌اند.

کبیری متذکر شد: در حال حاضر زیر 10 درصد تعاونی‌های مسکن ما مشکل دارند، یعنی 90 درصد تعاونی‌ها فاقد مشکل هستند. آمار دیگری به شما می‌دهم. در بحث مربوط به مسکن‌مهر، 840 هزار واحد از 2.5 میلیون واحد را تعاونی‌ها در اختیار داشتند.

وی خاطرنشان کرد: رشد تحویل مسکن‌مهر تعاونی‌ها نسبت به بخش غیرتعاونی بالاتر است. 91 درصد واحدهای تعاونی مسکن‌مهر تحویل شده است که 14 درصد آن در زمان آقای احمدی‌نژاد و 77 درصد زمان آقای روحانی ساخته و تحویل داده شده است. اتفاقا در بخش‌های غیرتعاون کمتر از 80 درصد تحویل اتفاق افتاده است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها