آخرین اخبار از عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در فرابورس

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در بخش واگذاری دو باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام و برای فراهم سازی شرایط واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی از طریق فرابورس اقداماتی صورت گرفته تا در پاییز در اختیار مردم قرار گیرد.

آخرین اخبار از عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در فرابورس
کد خبر: 434861
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۳ ۱۲:۲۶:۱۴

اعتمادآنلاین| جمشید تقی زاده پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاحیه استادیوم پنج هزار نفری شهید روحیان شهرستان ملایر که با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان و جمعی از مسئولین ادارت ملایر برگزار شد، اظهار کرد: بنا بر آمارهای موجود دستاوردهای دولت از سال 1392 تا کنون در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حوزه ورزش و جوانان و سایر نهادهای وزارتخانه خوب بوده است.

وی گفت: تعداد اماکن ورزشی کشور در سال 1392 تعداد 22 هزار مکان بوده که این تعداد در سال جاری به 61 هزار مکان رسیده که دستاورد بزرگی برای کشور است.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه خداوند را شاکریم مقدمات کار برای توجه به نیازهای جوانان فراهم شده و توانستیم در این حوزه قدم برداریم، گفت: با هدف ارج نهادن به جایگاه ویژه جوانان در سال گذشته و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه محوری گام دوم انقلاب 11 مدیرکل ورزش و جوانان کشور دارای میانگین سنی 40 تا 41 سال هستند.

وی بابیان اینکه در دولت تدبیر و امید بعد از 51 سال لایحه شرح وظایف ورزش و جوانان و همچنین برای خصوصی سازی ورزش لایحه نظام باشگاه داری را در دولت تهیه کنیم، گفت: این لایحه در آینده‌ای نزدیک به دست مجلس می‌رسد.

تقی زاده عنوان کرد: در بخش واگذاری دو باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام و برای فراهم سازی شرایط واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی از طریق فرابورس اقداماتی صورت گرفته تا در پاییز در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در همه امورات کشور، گفت: در حال حاضر 35 هزار سازمان مردم نهاد جوان فعال در کشور وجود دارد که عملکردی مثبت در راستای لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری است و امیدواریم بتوانیم این مهم را به شایستگی هرچه بیشتر به منصه ظهور برسانیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: امیدواریم با توجه به اقدامات مقام عالی وزارت در دو حوزه ورزش و جوانان و نظر همدلانه و توسعه محور مجلس انقلابی بتوانیم اعتبارات خوبی برای پروژه‌های ورزشی در سال آتی در نظر بگیریم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها