«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | داستان موش عظیم‌الجثه‌ای که در فاضلاب مکزیک کشف شد + ویدئو

یک موش عظیم‌الجثه به قاعده یک خودرو کوچک در جریان لایروبی فاضلاب پایتخت مکزیک کشف و باعث وحشت شماری از کارگران شهرداری شد.

دور دنیا | داستان موش عظیم‌الجثه‌ای که در فاضلاب مکزیک کشف شد + ویدئو
کد خبر: 434974
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۸ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک موش عظیم‌الجثه به قاعده یک خودرو کوچک در جریان لایروبی فاضلاب پایتخت مکزیک کشف و باعث وحشت شماری از کارگران شهرداری شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه سان در خبری نوشت: 22 کارگر شهرداری مکزیکوسیتی که مشغول لایروبی یکی از کانال‌های فاضلاب شهر بودند 22 تن وسایل و زباله مختلف از جمله یک موش عظیم‌الجثه از آنجا خارج کردند.

به نوشته این روزنامه بریتانیایی، بعد از خارج کردن این شیء از داخل فاضلاب و شست‌وشو مشخص شد عروسک یک موش عظیم‌الجثه است که در مراسم هالووین از آن استفاده می‌شود.

وقتی این حادثه رسانه‌ای شد، زنی به نام «ایولین لوپز» اعلام کرد این عروسک متعلق به او بوده و چند سال پیش در توفانی شدید از دستش داده است.

با این حال، به نوشته سان، با آن حجم از زباله و آلاینده‌هایی که به عروسک چسبیده بود به شدت شبیه یک موش واقعی شده بود، به طوری که برخی از کارگران با دیدنش پا به فرار گذاشته و برخی دیگر گفتند اگر در خیابان با این شیء روبه‌رو می‌شدند فرار می‌کردند.

تصاویر شستشن این موش غول‌پیکر در شبکه‌های اجتماعی هم با استقبال شدید مردم مواجه شد و بعضی‌ها اعلام کردند از آن برای هالووین پیش رو که ماه آینده برگزار می‌شود ایده خواهند گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها