کد خبر: 434988
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۴ ۱۱:۰۷:۱۳
| |

پرونده‌های رفع موانع تولید در قوه‌قضاییه با حکم حکومتی تعیین تکلیف می‌شوند؟

سعید عمرانی، معاون دادستان کل کشور گفت: قوه قضاییه آمادگی دارد که تمامی پرونده‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور را طی 6 ماه با حکم حکومتی رفع و رجوع کند.

پرونده‌های رفع موانع تولید در قوه‌قضاییه با حکم حکومتی تعیین تکلیف می‌شوند؟
کد خبر: 434988
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۴ ۱۱:۰۷:۱۳

اعتمادآنلاین| سعید عمرانی، معاون دادستان کل کشور شامگاه پنجشنبه در نشست با انجمن صنایع همگن استان کرمان اظهار کرد: ظرفیتی در قوه قضاییه ایجاد کردیم که در آن برای خود مرز قائل نیستیم.

وی افزود: تولیدکنندگان باید در شرایط فعلی از مشکلات فراوان و چندین وزارت خانه و بانک ها عبور کنند و در بخش تولید خودمان نیز به خود رحم نمی کنیم.

معاون دادستان کشور گفت: قوه قضاییه آمادگی دارد که تمامی پرونده‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور را طی 6 ماه با حکم حکومتی رفع و رجوع کند.

وی بیان داشت: مکانیزم معیوب فعلی مشکلاتی فرا روی تولید کشور قرار داده و در این راستا نباید صورت مساله را پاک کرد و در 2 سال اخیر کارهای بسیار خوبی انجام شده که مسیر نداشتن روحیه مطالبه گری اتاق بازرگانی و اصناف مشکل آفرین شده است.

عمرانی افزود: بخش خصوصی حوزه واردات را برعهده بگیرد زیرا این بخش به علت ترس از دستگاه‌های نظارتی و برخی ناملایمات اکنون به خوبی انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه برخی رویه‌های کشور در رفع موانع تولید تلفنی شده تصریح کرد: مافیای برنج طی سال های گذشته فرصت رقابت را از تاجران ایرانی گرفته که باید آن را بشکنیم و بخش خصوصی در این زمینه فعال شود.

رییس کمیته حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری قوه قضاییه گفت: مقررات زدایی، کسر زمان صدور مجوزها، رفع برخی مشکلات در آزمایش اعتیاد و سوءپیشینه کیفری می‌تواند به جایگاه فضای کسب و کار و رتبه سرمایه گذاری کشور کمک کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها