فاطمه مقصودی:

نمایندگان با رای به رزم حسینی وزارت صمت را از بلاتکلیفی خارج کنند

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که علیرضا رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت از نمایندگان رای اعتماد بگیرد.

نمایندگان با رای به رزم حسینی وزارت صمت را از بلاتکلیفی خارج کنند
کد خبر: 435013
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۴ ۱۳:۰۲:۰۷

اعتمادآنلاین| فاطمه مقصودی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تاکید بر اینکه باید هر چه سریعتر وزیر صنعت، معدن و تجارت مشخص و معرفی شود، گفت: شرایط این وزارتخانه کلیدی امروز به شکلی است که حتی اگر یک روز هم معرفی وزیر آن به تاخیر بیفتند، حتماً ضرر آن متوجه کل جامعه و کشور خواهد شد.

وی با اشاره به معرفی علیرضا رزم حسینی از سوی رئیس‌جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: امیدوارم با حمایت‌هایی که ان‌شاالله از سوی همکاران من در مجلس از وزیر پیشنهادی صمت خواهد شد، علیرضا رزم حسینی رای اعتماد را کسب کرده و راهی این وزارتخانه شود.

وی افزود: بنده شناخت اجمالی از ایشان دارم و طی روزهای گذشته هم مطالعاتی در مورد سوابق مدیریتی ایشان داشتم. خوشبختانه وزیر پیشنهادی صمت دارای تجربه‌ها و شناخت کافی از بخش‌های مختلف این وزارتخانه است و نکته مهم اینکه امثال پورابراهیمی به عنوان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ایشان را تایید و مورد حمایت قرار دادند. شخصاً امیدوارم که علیرضا رزم حسینی از مجلس رای اعتماد بگیرد و ما هم حتماً در مجلس به ایشان کمک خواهیم کرد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا علیرضا رزم حسینی روز سه‌شنبه از نمایندگان رای اعتماد خواهد گرفت، گفت: بعید می‌دانم مشکلی در اخذ رای اعتماد برای ایشان وجود داشته باشد. با این حال امیدوارم گزینه پیشنهادی وزارت صمت رای اعتماد بگیرد و این وزارتخانه کلیدی از بلاتکلیفی خارج شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها