قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال زنان برگزار شد

مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران، در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال زنان برگزار شد
کد خبر: 435211
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۵ ۱۲:۳۲:۲۱

اعتمادآنلاین| مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (شنبه) به ریاست وحید مرادی مشاور رئیس فدراسیون و با حضور میلاد تقوی دبیر فدراسیون و شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دبیر فدراسیون از باشگاه‌هایی که با وجود شرایط سخت اقتصادی در مسیر پیشرفت ورزش بانوان گام برداشتند، تشکر کرد.

قرعه کشی لیگ برتر با حضور 9 تیم سایپا، ذوب‌آهن، باریج‌اسانس، پیکان، سروقامتان بابل، اطلس تهران، ستارگان فارس، اکسون و شهرداری قزوین برگزار شد که 4 تیم سایپا، ذوب آهن، باریچ اسانس و پیکان تهران که به ترتیب در لیگ فصل قبل در رده‌های اول تا چهارم بودند در این فصل بدون قرعه کشی در جدول قرار گرفتند و 5 تیم دیگر براساس قرعه‌کشی در جدول قرار گرفتند.

طبق تصمیمات انجام شده در جلسه قرعه‌کشی، 12 مهرماه آخرین مهلت ثبت قرارداد بازیکنان در کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات تعیین شد.

لیگ برتر بانوان از اول آباه‌ماه آغاز خواهد شد.

در مراسم قرعه‌کشی، نماینده تیم سروقامتان بابل حضور نداشت.

برنامه هفته اول لیگ برتر بانوان متعاقبا اعلام خواهم شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها