کد خبر: 435403
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۶ ۱۱:۰۳:۰۰
| |

زیدان:

رئال مادرید هیچ بازیکن جدیدی جذب نمی‌کند

سرمربی رئال مادرید درباره فصل نقل و انتقالات و خرید بازیکن جدید گفت: قبلا درباره‌اش صحبت کردیم. من از تیمی که دارم راضی هستم. با همین تیم تلاش خواهیم کرد که فصل خوبی داشته باشیم.

رئال مادرید هیچ بازیکن جدیدی جذب نمی‌کند
کد خبر: 435403
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۶ ۱۱:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رئال مادرید زین الدین زیدان با پیروزی 3 بر 2 مقابل رئال بتیس توانست صدمین بردش را در لالیگا به ثبت برساند. این اتفاق در 147 بازی رخ داد (30 تساوی و 17 شکست). سرمربی فرانسوی که اکنون تنها مونیوس (257 پیروزی) را بالاتر از خود می‌بیند پس از بازی گفت: می‌دانستیم که می‌توانیم و بهتر خواهیم شد. 15 دقیقه اول را خوب شروع کردیم و پس از گل کمی افت کردیم. زمانی که از حریف پیش می‌افتیم بهتر هستیم. گل اول را وارد دروازه‌مان کردند و گل دوم هم بالافاصله به ثمر رسید. سپس در نیمه دوم خوب بازی کردیم و بازیکنان تا پایان باور خود را از دست ندادند.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: زمانی که عقب می‌افتید سخت است شرایط را تغییر دهید و این موضوع اهمیت دارد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و از آن‌ها بهره نبردیم. تنها سه گل به ثمر رساندیم و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانیم. باید ادامه داد.

داوری در این دیدار بحث برانگیز بود و بارها داور از طریق VAR صحنه‌ها را بازبینی کرد و در نهایت تصمیمش به نفع مادرید شد. زیدان در این رابطه گفت: یک داور وجود دارد که بازی‌ها را بررسی می‌کند. اتفاق‌هایی که افتاد عادلانه بود. داور است که دستور می‌دهد و من هرگز دخالتی در مسائل داوری نمی‌کنم. این بار هم این کار را نخواهم کرد. ما در زمین حریف که بازی کردن در آن‌جا دشوار است تمام تلاش خود را کردیم. اذیت شدیم اما در نهایت از عملکردمان خشنودیم.

در این دیدار تبیو کورتوا چند مهار خوب داشت و اجازه نداد بیش از دو بار دروازه‌اش باز شود. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: او تعیین کننده بود. مثل خیلی از بازی‌ها. در دیدار مقابل رئال سوسیداد هم این چنین بود. از توانایی‌هایش آگاه هستیم. بازی با توپش را هم دوست دارم. از عملکردش خشنودم.

چند روز به پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است. سرمربی فرانسوی در مورد امضای قرارداد با بازیکن جدید اظهار کرد: این اتفاق نخواهد افتاد. قبلا درباره‌اش صحبت کردیم. من از تیمی که دارم راضی هستم. با همین تیم تلاش خواهیم کرد که فصل خوبی داشته باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها