امیر شجاعان، رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور:

هنوز با شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک به قطعیت نرسیده‌ایم

رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک گفت: شورای نگهبان باید نسبت به دستگاه‌ها و سامانه‌ الکترونیکی برگزاری انتخابات مطمئن شود.

هنوز با شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک به قطعیت نرسیده‌ایم
کد خبر: 435422
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۶ ۱۱:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور درباره الکترونیکی شدن انتخابات 1400 گفت: وزارت کشور آمادگی لازم برای تمام الکترونیکی شدن انتخابات 1400 را دارد؛ همچنین برای تحقق این امر با همکارانمان در شورای نگهبان در حال رایزنی هستیم.

او در خصوص چگونگی جلب اطمینان شورای نگهبان به عنوان نهاد نظارتی اظهار کرد: ما اگر در موضوعی هرچند کوچک به لحاظ فنی نتوانیم اطمینان شورای نگهبان را جلب کنیم به طور کل به نتیجه‌ای نخواهیم رسید، ولی در مجموع همکاری‌های خوبی با این نهاد نظارتی داشتیم؛ به‌ هرحال آن‌ها باید نسبت به دستگاه‌ها و سامانه‌ی الکترونیکی برگزاری انتخابات مطمئن شوند. هنوز با شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک به قطعیت نرسیده‌ایم، ولی جلسات فنی ادامه دارد و تا دو ماه آینده باید وضعیت برگزاری انتخابات 1400 مشخص شود.

وی در ادامه درباره‌ی پروژه‌هایی که در دستور کار الکترونیکی شدن قرار دارد، بیان کرد: دولت الکترونیکی راه بی‌انتهاست؛ در حال حاضر یک سری پروژ‌های بنیادی و اساسی که تحت عنوان 23 پروژه مطرح است، توسط سازمان امور استخدامی در حال پیگیری است اگر این پروژه‌ها محقق شود بخش قابل توجهی از انتظار مردم برطرف می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها