کد خبر: 435424
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۶ ۱۱:۴۸:۱۸
| |

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد:

نگاه سیاسی به کشتی اشتباه است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: باید نگاه سیاسی به کشتی نداشته باشیم و نگاه‌مان دلی باشد و به‌خاطر کمک کردن، منافع شخصی را درنظر نگیریم.

نگاه سیاسی به کشتی اشتباه است
کد خبر: 435424
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۶ ۱۱:۴۸:۱۸

اعتمادآنلاین| غلام‌رضا محمدی، اظهار کرد: شرایط کشتی لرستان نسبت به گذشته خوب نیست و همه باید کمک کنیم از این بحران خارج شود.

وی تاکید کرد: با تمام وجود هر کاری از دستم بربیاید در خدمت کشتی استانم هستم به شرط اینکه بستر و شرایط فراهم باشد اما متاسفانه بعضی وقت‌ها می‌بینیم که مرغ همسایه غاز است و امیدواریم این دوره شاهد رشد و شکوفایی کشتی لرستان باشیم.

محمدی با اشاره به مشکلات سد راه برگزاری مجمع انتخاباتی کشتی لرستان، اضافه کرد: باید نگاه سیاسی به کشتی نداشته باشیم و نگاه‌مان دلی باشد و به‌خاطر کمک کردن، منافع شخصی را درنظر نگیریم.

این مربی لرستانی با بیان اینکه مردم از من انتظار کمک به کشتی استانم را دارند و این خواسته‌ای بحق است، افزود: هدفم کمک است و انتظار می‌رود دوستان ما در اداره کل ورزش و جوانان لرستان شرایط را بپذیرند و اگر بحث مشورتی بود ما هم کمک می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در برهه کنونی شرایط خوبی برای کمک به کشتی لرستان وجود دارد، تصریح کرد: اگر قرار است تحولی در کشتی لرستان رخ دهد در این برهه بهتر از هر زمان دیگری می‌توانیم کارهای بهتری انجام دهیم، چون حمایت فدراسیون و مفاخر لرستانی کشتی کشور را داریم.

محمدی اضافه کرد: ما حمایت فدراسیون را داریم و چه چیزی بهتر از این و چنانچه هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان لرستان انجام شود و هیئت کشتی استان به ثبات برسد قطعاً باوجود آدم‌های بزرگ می‌توانیم برنامه‌ریزی بهتری انجام بدهیم و خودم نیز وقت بیشتری را برای این موضوع می‌گذارم.

این مربی لرستانی گفت: هدف‌مان این است که مفاخر کشتی کشور را به لرستان بیاوریم و امید می‌رود شاهد تحولی در کشتی استان باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها