گزارش نیویورک تایمز از فرار مالیاتی ترامپ

روزنامه آمریکایی بر اساس اسناد و مدارکی به دست آورده است گزارش داد که رئیس جمهور آمریکا در سال 2016 فقط 750 دلار مالیات پرداخت کرده است.

گزارش نیویورک تایمز از فرار مالیاتی ترامپ
کد خبر: 435556
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۷ ۰۶:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه نیویورک طی یک گزارشی تحقیقی و بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده است گزارش داد که دونالد ترامپ در سالی که پیروز انتخابات ریاست جمهوری شده است فقط 750 دلار مالیات پرداخت کرده است.

این گزارش افزود: ترامپ در 10 سال از 15 سال گذشته هیچ مالیات بر درآمدی پرداخت نکرده است و علت آن نیز این بوده است که به سازمانهای مالیاتی گفته بوده که بیشتر از پولی که به دست آورده است ضرر کرده است.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، ترامپ که به دشت از پرونده های مالیاتی خود محافظت میکند و تنها رئیس جمهور معاصر است که پرونده های مالیاتی خود را علنی نکرده است در سال اول ریاست جمهوری خود(2017) نیز فقط 750 دلار به حکومت فدرال مالیات داده است.

اطلاعات مالیاتی ترامپ که از بررسی داده‌های دو دهه اخیر به دست آمده است درحالی از سوی نیویورک تایمز افشا شده‌اند که تنها چند هفته به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و همچنین فقط دو روز تا اولین مناظره انتخاباتی باقی مانده است.

آسوشیتدپرس میگوید که آلن گارتن وکیل و سخنگوی سازمان ترامپ به درخواست این خبرگزاری برای اظهارنظر در این زمینه پاسخ نداده‌اند. اما دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری خود در کاخ سفید سریعا به این گزارش واکنش نشان داد و آن را جعلی خواند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها