کد خبر: 435616
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۷ ۰۹:۲۶:۴۲
| |

آلبوم موسیقی «جلوه هستی2» منتشر شد

آلبوم موسیقی «جلوه هستی 2» کار مشترک مسعود جاهد و بابک شهرکی به خوانندگی محمود جاهد در ژانر موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

آلبوم موسیقی «جلوه هستی2» منتشر شد
کد خبر: 435616
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۷ ۰۹:۲۶:۴۲

اعتمادآنلاین| «جلوه هستی 2» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی مشترک مسعود جاهد و بابک شهرکی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

«دگر چه می‌خواهی» با شعر تیمورتاش و آهنگسازی اکبر محسنی، «توشه عمر» با شعر معینی کرمانشاهی و آهنگسازی مهدی مفتاح، «ساز و آواز (همایون)» با شعر مولانا و نوازندگی نی مسعود جاهد، «ملکوت» با شعر معینی کرمانشاهی و آهنگسازی مهی مفتاح، «ساز و آواز (بیات اصفهان)» با شعر محمدرضا شفیعی کدکنی و نوازندگی تار احسان غفاری، «جشن گل‌ها» با شعر اسماعیل نواب صفا و آهنگسازی پرویز یاحقی، «ساز و آواز (شور)»، با شعر حافظ و نوازندگی نی مسعود جاهد، «فصل خزان» با شعر معینی کرمانشاهی و آهنگسازی پرویز یاحقی عنوان قطعاتی هستند که به خوانندگی محمود جاهد برای شنوندگان موسیقی ایرانی ارائه شده‌اند.

مسعود جاهد نوازنده نی، بابک شهرکی نوازنده پیانو و ویولن، مجید واصفی نوازنده تار و سه تار، احسان غفاری نوازنده تار، فاروق آزادیان نوازنده تار، آرش فرهنگ فر و داود قهرودی نوازندگان تمبک، امین دارابی و فرهاد عندلیبی نوازنده دف، بهنام شهرکی و علی ممیزی صدابرداران عوامل اجرایی آلبوم «جلوه هستی 2» را تشکیل می‌دهند.

محمود جاهد خواننده و مدرس آواز ایرانی است که در محضر استادانی چون نصرالله ناصح پور و عسگری آقاجانیان به فراگیری آواز پرداخته است. وی سال 1385 در آزمون سراسری کارگاه آواز محمدرضا شجریان در فرهنگستان هنر تهران پذیرفته شد و مدتی به شاگردی در نزد این هنرمند شناخته شده موسیقی ایرانی گذراند.

نخستین آلبوم محمود جاهد در سال 1382 با عنوان «اشک و لبخند» در ایران منتشر شد. این در حالی است که مجموعه آلبوم «سعدی‌خوانی» کار دیگری از این هنرمند موسیقی ایرانی است که سال 1396 در اروپا منتشر شد. این خواننده موسیقی ایرانی در سال‌های اخیر کنسرت‌های متعددی را در کشورمان و برخی کشورها از جمله سوئد، فرانسه، ایتالیا، آلمان و لهستان برگزار کرده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها