روزنامه الرای قطر:

نیازی به عزا گرفتن برای السد و الدحیل نیست

یک روزنامه قطری نوشت: نیازی به عزا گرفتن برای السد و الدحیل نیست چرا که بهترین ها صعود کردند. هر چهار تیمی که در غرب آسیا به یک چهارم صعود کردند در گروه خود اول شدند و این نشان می دهد که آنها شایسته صعود هستند.

نیازی به عزا گرفتن برای السد و الدحیل نیست
کد خبر: 435845
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۸ ۱۰:۱۶:۵۴

اعتمادآنلاین| پرسپولیس با شکست دادن السد توانست به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. شکست السد پرستاره برابر پرسپولیس برای قطری ها بسیار گران تمام شد و به نظر می رسد که هضم این شکست بسیار سنگین است.

الرای در گزارش خود نوشت: نیازی به عزا گرفتن برای السد و الدحیل نیست چرا که بهترین ها صعود کردند. هر چهار تیمی که در غرب آسیا به یک چهارم صعود کردند در گروه خود اول شدند و این نشان می دهد که آنها شایسته صعود هستند.

این روزنامه در ادامه نوشت: شاید غافلگیر کننده ترین نتیجه شکست السد برابر پرسپولیس باشد البته بعضی هم شکست را غافلگیر کننده نمی دانند چرا که دو سال پیش هم السد در نیمه نهایی برابر پرسپولیس بازی را واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد و این نشان می دهد که شکست السد برابر نماینده ایران دور از انتظار نبوده است البته نباید فراموش کرد که السد باوجود اینکه ستاره های بزرگی جذب کرد و میزبان هم بود اما برابر پرسپولیس بازی را واگذار کرد و حذف شد و به همین خاطر بعضی حذف تیم را ناباورانه می دانند.

البته این روزنامه قطری النصر عربستان را شانس اول برای صعود به فینال دانست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها