کد خبر: 435938
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۸ ۱۴:۳۴:۵۳
| |

مجید نامجو مطلق:

من ارسلان مطهری را می‌بخشم

نامجو مطلق درباره استوری ارسلان مطهری گفت: نمی‌دانم مطهری دقیقا از چه چیزی ناراحت است، او گفته مرا نمی‌بخشد ولی من ارسلان را می‌بخشم چون تمامی بازیکنان استقلال مثل بچه‌های من هستند.

من ارسلان مطهری را می‌بخشم
کد خبر: 435938
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۸ ۱۴:۳۴:۵۳

اعتمادآنلاین| نامجومطلق سرمربی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در خصوص حذف استقلال از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و حواشی به وجود آمده توضیحاتی داده که در ادامه می‌خوانید.

مربی اسقلال گفت: در این تورنمنت همه بازیکنان زحمت کشیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. متاسفانه به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و تعدادی از بازیکنان ما هم خیلی دیر به تمرینات اضافه شدند. آنها از شرایط تمرین دور بودند ولی با این حال تلاش خودشان را انجام دادند.

او گفت: ما روی استفاده از داریوش شجاعیان حساب باز کرده بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم از این بازیکن استفاده کنیم، از طرفی با مصدومیت وریا غفوری و محرومیت میلیچ هم مواجه شدیم ضمن اینکه از سیاوش یزدانی هم نتوانستیم استفاده کنیم.

جانشین مجیدی گفت: در بازی مقابل پاختاکور متاسفانه یک پنالتی مسلم را داور نگرفت و دیاباته و قائدی هم سه فرصت را از دست دادند. با این حال من باید بابت تلاش و غیرت بازیکنان از آنها تشکر کنم و از هواداران استقلال هم عذرخواهی می‌کنم.

او در ادامه افزود: من به هیچ عنوان دوست ندارم در مورد شاگردانم صحبت کنم و در این خصوص هم به صورت استثنا حرف می‌زنم. من بابت این موضوع متاسف هستم، در گذشته و هنگامی که شیخ دیاباته و مهدی قائدی به عنوان دو مهاجم ثابت استقلال بازی می کردند، مطهری معمولا 15 یا 20 دقیقه بازی می‌کرد ولی من در دو بازی و در حالیکه دیاباته و قائدی هم در ترکیب قرار داشتند از مطهری به عنوان بازیکن ثابت استفاده کردم و هرگز انتظار چنین رفتاری را از مطهری نداشتم. شاید او از تعویض خودش ناراحت شده ولی ما بازیکنی را می‌بینیم که در رده ملی و باشگاهی افتخارات زیادی دارد ولی وقتی در دقایق آخر می‌خواهد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود، کوهی از انگیزه است و انرژی مثبتی به تیمش می دهد.

نامجو مطلق درباره استوری ارسلان مطهری گفت: نمی‌دانم مطهری دقیقا از چه چیزی ناراحت است، او گفته مرا نمی‌بخشد ولی من ارسلان را می‌بخشم چون تمامی بازیکنان استقلال مثل بچه‌های من هستند. یک فوتبالیست برای بزرگ شدن شاید مسیر کوتاهی را طی کند ولی بزرگ ماندن یک مسیر طولانی است که نیاز به شخصیتی بالا و تفکراتی حرفه‌ای دارد.

او گفت: یکی از مشکلات اصلی استقلال در چند سال اخیر بازیکن سالاری بوده که این موضوع ضربه شدیدی به استقلال زده است. این موضوع جلوی موفقیت‌‌های استقلال را گرفته که البته امیدوارم ریشه‌کن شود.

مربی استقلال درباره صحبت های سعادتمند گفت: آقای سعادتمند در خصوص شب‌زنده‌داری تعدادی از بازیکنان و قلیان کشیدن آنها صحبت کرده و من معتقدم که اگر این موضوع صحت دارد و بازیکنی قلیان کشیده است، بهتر است که ایشان اسم ببرند تا همه چیز مشخص شود. بازیکنی که در تیمی مثل استقلال بازی می‌کند قطعا باید مسائل حرفه‌ای را رعایت کند و ما نمی‌توانیم ساعت سه نصفه‌شب وارد اتاق بازیکن شویم تا ببینیم چکار می‌کند.

الان هم دوره جمع کردن گوشی‌ها تمام شده است و الان اکثر بازیکنان دو،سه تلفن همراه با خودشان دارند. واقعیت این است که من ندیدم بازیکنی قلیان بکشد و اگر آقای سعادتمند چیزی دیده است بهتر است اسم ببرد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها